Jbr67 DS-Lite kan het niet zijn, want dan is er geen Port Forwarding keuze in het menu Beveiliging. Het ontbreken van Forwarding is een eenvoudige check om de aanwezigheid van DS-Lite Firmware vast te kunnen stellen.
Burnitall Je hebt IPv4 Firmware of Dual Stack Firmware op je ConnectBox.
Kijk ff bij Beheer>Informatie wat het is. Dan weten we dat ook weer.
In de bijlage een voorbeeldplaatje van Dual Stack (Ipv4 + Ipv6 adressen).
Zie je alleen IPv4 adressen dan heb je IPv4 Firmware.
Wat is het?
Er zijn soms vreemde dingen met de ConnectBox Firmware.
Laatst iemand met prima Forwards die niet werkten.
Die had het standaard subnet van de CB gewijzigd in 192.168.1.0/24
Na een factory reset ging alles goed en het subnet maar 192.168.178.0/24 gelaten.
Raar maar waar.
Zou ook maar eens een factory reset doen en kijken of dit het probleem oplost.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstellingen-2945
Raad je ook aan na het instellen van een Forward regel de CB een restart te geven.
Je kunt niet behoedzaam genoeg zijn. Dat een regel in het lijstje staat hoeft nog niet te betekenen dat ie al effectief is. Dat zou overigens wel zo horen te zijn.....
Begin met alleen een Forward van 80 & gebruik verder voor de zekerheid BOTH ipv aparte regels voor UDP en TCP van een port, zoals efok ook al aanstipte.
We horen van je.
Gr Han