SInds kort werkt dit echter niet goed meer: soms viel het signaal weg, soms was het er weer. Maar nu is het helemaal weg.
Als ik nu inlog (via bedraad) dan zie ik in het menu onder 'Draadloos' alleen nog de 5.0 band, er is dus geen 2.4 band meer beschikbaar waar dit voorheen wel beschikbaar was.
Heeft iemand een suggestie hoe ik de 2.4 band weer kan activeren, beschikbaar krijgen in de beheersomgeving?
Via de Connectbox en een ander accesspoint werkt het wel, net als de 5.0 via mediabox.
Het is dus echt de mediabox, en aleen de 2.4 die weg is.
Best beantwoord door Lycke Ziggo
Hey @BartJu . Ik zie dat dit topic helemaal in de vergetelheid geraakt is. Sorry!
Door een andere case, kwam ik hier weer terecht, en ik heb de oplossing gevonden. Hoe het precies kan dat de 2,4 bij jou uitgezet is, durf ik niet te zeggen. Maar ik kan het wel terugzetten! Binnen 24 uur moet alles weer werken. Laat je het ons weten?
Bekijk origineel
Door een andere case, kwam ik hier weer terecht, en ik heb de oplossing gevonden. Hoe het precies kan dat de 2,4 bij jou uitgezet is, durf ik niet te zeggen. Maar ik kan het wel terugzetten! Binnen 24 uur moet alles weer werken. Laat je het ons weten?