nyaasammy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Komt bij IPv6 DS-Lite naar IPv4 een fabrieksreset?

ik heb net aangevraagd om mijn connectbox van IPv6 DS-Lite naar IPv4 te zetten maar zet hij hem dan naar fabrieks instellingen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @nyaasammy , welkom hier! 

 

Wanneer je modem omzet wordt van IPv6 naar IPv4 wil je natuurlijk wel graag weten wat je kunt verwachten. Ik ben gelijk met je gaan meekijken. 

 

Ik zie dat jouw modem al is omgezet naar IPv4. Om deze instelling op te slaan moet jouw modem zich opnieuw opstarten. Het is hierbij mogelijk dat bijvoorbeeld je netwerknamen worden gereset naar hoe deze eerst waren. Schrik daar dus niet van 🙂 
Zodra je IPv4 hebt moet het je zonder problemen lukken om port forwarding in te stellen, zoals @hanh je al aangaf! 

Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk in context

4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zou kunnen, weet ik niet. Voor de zekerhied een Backup doen van je Settings.
Port Forwarding nodig?

nyaasammy
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@hanh Ja ik heb portforward nodig voor een school project maar dat lukte niet dus heb op de forums gezocht vond dat ik IPv4 nodig maar weet niet zeker of je dan ook al je instellingen kwijt bent.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Het staat wel of niet in het Menu. Zie plaatje. Daar is Port Forwarding beschikbaar.

Is het er niet dan heb je IPv6 DS-Lite en moet je over naar IPv4.
Zoals gezegd: of er dan een Factory reset naar je toekomt, weet ik niet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @nyaasammy , welkom hier! 

 

Wanneer je modem omzet wordt van IPv6 naar IPv4 wil je natuurlijk wel graag weten wat je kunt verwachten. Ik ben gelijk met je gaan meekijken. 

 

Ik zie dat jouw modem al is omgezet naar IPv4. Om deze instelling op te slaan moet jouw modem zich opnieuw opstarten. Het is hierbij mogelijk dat bijvoorbeeld je netwerknamen worden gereset naar hoe deze eerst waren. Schrik daar dus niet van 🙂 
Zodra je IPv4 hebt moet het je zonder problemen lukken om port forwarding in te stellen, zoals @hanh je al aangaf! 

Laat je ons weten of het is gelukt?

Uitgelicht topic