NatasjaD

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ineens mijn werkplek niet meer openen via Citrix

Eerder geen problemen gehad maar sinds begin vorige week kan ik ineens mijn werkplek niet meer thuis openen via citrix.

Ik las al over IPv4 only omzetten. Zou dat bij mij ook de oplossing kunnen zijn ? 

6 Reacties 6
NatasjaD
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inmiddels contact met Ziggo gehad en m’n mediabox is IPv4 geconfigureerd dus dat is het probleem niet.

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Hebt u na de wijziging, de Ziggo modem/router en uw laptop/desktop al herstart?

NatasjaD
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, meerdere keren herstart. Ook citrix workspace verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb inmiddels maar contact opgenomen met de IT afdeling op mijn werk. Nu ook wachtend op hun antwoord.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @NatasjaD, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Als de problemen alleen spelen met het verbinden met de Cintrix Workspace is het inderdaad verstandig om contact op te nemen met de IT afdeling van je werk. Heb je hier inmiddels al een reactie van mogen ontvangen?

NatasjaD
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inmiddels contact met onze IT afdeling gehad. Citrix workspace bleek bij mijn laatste sessie op de achtergrond te zijn vastgelopen. Ze hebben een herstart gedaan en nu werkt het weer. Dus geen problemen met m’n ziggo verbinding 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@NatasjaD Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ik ben blij dat het probleem inmiddels is opgelost. Laat het gerust weten als we je nog ergens mee kunnen helpen. 
Nog en fijne dag gewenst!
Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic