gerbenenjose

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan het modem worden ingesteld op IPV4 only?

Bij de klantenservice kan niemand mijn IPv6 uitschakelen. Zij verwijzen mij door naar de Community. Hoe nu verder??
3 Reacties 3
kruijf

Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
De klantenservice zou je modem gewoon terug moeten kunnen zetten naar IPv4 als jij dat zou willen. De community kan hier niks mee doen omdat dit een klant helpt klant forum is, alleen een ziggo moderator zoals Mark Ziggo kan hier wat meer mee.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Is het al gelukt?

Zo nee, probeer de chat eens:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hoi gerbenenjose. Welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je hier jouw vraag stelt.

Zoals kruijf terecht opmerkt hebben wij de mogelijkheid om je modem op IPV4 only in te stellen. Op basis van je adresgegevens is IPV4 only al ingesteld. Dit was al zo bij je oude modem en is ongewijzigd gebleven na ontvangst van een nieuw modem. Je stelt natuurlijk niet voor niets deze vraag. Wat is er aan de hand? Ervaar je problemen met het instellen van portforwarding of bij het instellen van VPN? We horen het graag. Er is op de Ziggo Community genoeg kennis aanwezig om je hiermee te helpen. Hoe meer informatie, hoe beter! Zo kunnen we het probleem zo specifiek mogelijk maken en concrete vervolgstappen zetten. 🙂

Uitgelicht topic