Vraag

Internetverbinding mislukt Ps4


hey,
ik heb nu al twee weken last van het feit dat mijn PlayStation aangeeft “mislukt” bij de internetverbinding. Ik heb dit probleem nog nooit gehad en ik heb zelf geen idee waar het aan ligt. Ik speel nu op de WiFi en het is totaal niet fijn. Ik heb alles al geprobeerd: Router aan/uit, DNS waardes 8.8.8.8 en als secundair 8.8.4.4 gebruiken, router reset, andere kabel. Maar helemaal niets werkt. Iemand die mij kan helpen?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Probeer eerst of je wifi ok is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/
Steefb schreef:

Probeer eerst of je wifi ok is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/





Ik heb op ieder apparaat in huis altijd WiFi gehad en dat heb ik nog steeds. Uit het niets kon ik niet meer met de internet kabel spelen, erg irritant. Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: router reset, router aan/uit, andere kabel en de DNS waardes 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruikt. Nogmaals, kan iemand mij helpen? Het zou erg fijn zijn.
Reputatie 3
Hey Rensajax, lekker frustrerend natuurlijk wanneer je niet meer fatsoenlijk kunt gamen. Er heeft helaas nog niemand gereageerd op je vraag. Ben je er inmiddels al uit?

Er zijn meerdere topics op onze Community te vinden over issues rondom de internetverbinding met de PS4. Kun je anders ook eens kijken of je bijvoorbeeld wat aan dit topic hebt? We horen graag van je hoe het er voor staat en of je er uitkomt! 🙂
Reputatie 7
Kim Ziggo schreef:

Er heeft helaas nog niemand gereageerd op je vraag.


Toch wel 😉, alleen in een ander topic. Topics samengevoegd.

Reageer