Goedemiddag,
Ben even druk met andere zaken geweest vandaar mijn late reactie.
De huidige status is niets een trage waardeloze verbinding. Ik heb ongeveer alle browsers uitgeprobeerd, de netwerkkaart gecontroleerd, met en zonder Eset maar het blijft traag hoogste snelheid tot nu tot is 192 Mbit/s wat niet in verhouding staat tot waar ik voor betaal.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de monteur van Ziggo met een soort voorgeprogrammeerde laptop is geweest en altijd de juiste snelheid aangeeft. Ik had ook wat meer ondersteuning verwacht van de monteur, maakt Ziggo geen reclame met "we gaan niet weg voordat het internet/WIFI goed werkt"? maar dat kan schijnbaar niet voor die €50,-
Uiteindelijk heb ik nu besloten hulp van buitenaf in te huren, tegen extra kosten natuurlijk, daar ik wil weten wat er aan de hand is daar ik er een hekel aan heb om in de maling genomen te worden en dat gevoel heb ik heel sterk helaas.
Allemaal bedankt voor jullie reacties, wordt vervolgd,
grtz Peter