Beantwoord

Horizon draadloos ingesteld

• 22 december 2018
  • 9 Reacties
  • 1493x Bekeken

Goededag

Heb mediabox horizon ingesteld op draadloos verbinding de verbinding staat op gataway status kan deze niet zien bij mijn wifi instellingen de rest van de verbindingen wel ik heb al geprobeerd gwlogin.net geprobeerd doet het ook niet mijn vraag is gewoon is deze uitgeschakeld en graag wil ik ook de wifiverbinding uitschakelen van mijn horizonbox hoe doe ik dat mvg piet

icon

Best beantwoord door AlexHelpt 24 december 2018, 12:35

Probeer eens de eerste regel (Inschakelen) op Uitgeschakeld te zetten 😉 Kan de klantenservice anders ook voor je doen op afstand.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Be rt kun jij hier even naar kijken a.u.b?

Greeetzzzz
Reputatie 7
Badge +35
Hier zijn de stappen om in te loggen in je Mediabox XL:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/inloggen

Mocht je een eigen modem hebben, verbind dan de Mediabox XL niet met het modem.
Er ontstaan dan allerlei storingen in het netwerk en met de apps, on-demand, de gids en replay.

Wil je meer hierover weten zie de volgende topics:

Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.

De Mediabox XL gebruiken als Access Point.
Reputatie 7
Badge +19
Toppie @Be rt,

Thanks (dat is Engels voor bedankt ... ☺
Beste

ik heb contact met de horizon box nu wil ik alle wifi verbindingen uitschakelen hoe doe ik dat in het menu bij voorbaat dank

Reputatie 6
Badge +15
Probeer eens de eerste regel (Inschakelen) op Uitgeschakeld te zetten 😉 Kan de klantenservice anders ook voor je doen op afstand.
Hi PIETMEDION, welkom op onze Community! Ben je er uit gekomen met je modem instellingen? We staan hier voor je klaar 🙂
Beste

Bedankt we hebben het begrepen.

mvg piet

logisch antwoord zeg bedankt hiervoor
Reputatie 6
Badge +15
Geen probleem, misschien ook nog even controleren of de 5GHz Radio aan de linkerzijde ook op 'Uitgeschakeld' staat! 🙂

Reageer