Beantwoord

Het 2.4 Ghz netwerk via de Ziggo Wifibooster is niet meer zichtbaar

  • 29 september 2019
  • 6 Reacties
  • 137x Bekeken

  • Ontdekker
  • 2 reacties
sinds gisteren brandt het lampje op de wifi booster van 2,4GHz niet meer, dus geen wifi verbinding hiermee. Wel internet mogelijk met de internetkabel erin (5ghz) . Ook wifi via de gewone Cisco modem. Alles al gereset, een paar seconden brandt het lampje 2,4ghz weer om daarna weer te verdwijnen😟
icon

Best beantwoord door Be rt 29 september 2019, 20:11

Kijk, als je ingelogd bent ook even of de 2,4 wel aan staat?
Je weet maar nooit.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Als ik vragen mag, welke Wifi Booster gaat het, de bekabelde zwarte Wifi Booster of het Extra Wifi Punt in het Stopcontact.

Misschien dat je er met deze link Wifibooster Installeren uitkomt, anders horen we het graag.
het is die witte die in het stopcontact gaat. Heeft 3 jaar prima gewerkt, maar nu ineens problemen
Reputatie 7
Het zou kunnen zijn dat de software niet meer up to date is en deze bijgewerkt moet worden.

Als je de Wifipunt in een geaard stopcontact doet, daarna een lan kabel van de wifipunt naar je PC en log dan even in. Op het Administratie gedeelte zie je welke software er is.

In dit topic kan je via Moderator nieuwe software vragen.

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact Misschien helpt het morgen even vragen en dan kan je weer verder hoop ik.
Reputatie 7
Badge +35
Kijk, als je ingelogd bent ook even of de 2,4 wel aan staat?
Je weet maar nooit.
Dave en Be rt, geweldige tips, bedankt! Ik heb ingelogd op de booster. software leek OK: 2G-w26.9.1cp9.4.2c. Maar ik zag dat optie "anable 2GHz radio" niet aan stond. Ik dacht laat ik die eens aanvinken en ineens brandt het lampje en doet de wifi het weer!
Welkom op de Ziggo Community @AJG. Leuk dat je hier een topic start!

Zoals je ziet zijn we hier van alle markten thuis en heb je geweldige tips van @Dave- en @Be rt ontvangen waarmee het probleem is opgelost. Super! Bedankt voor jouw update. Mocht er in de toekomst wat zijn, start gerust een nieuw topic. We staan met zijn allen voor je klaar. 😊