Her-activeren Homedrive ziggo

Hallo allen, sinds 2011 lid van ziggo. Sinds die tijd ook altijd mijn site via homedrive (vroeger members) gehost. Afgelopen kon ik opeens niet meer inloggen en mijn site updaten. Helpdesk komt niet verder dan het verhaal: met uw account kunt u nooit toegang gehad hebben. Volgens ziggo-beleid zou ik echter gewoon de homedrive moeten kunnen gebruiken. Iemand suggesties?? De site is gewoon op te roepen en te bekijken. Ik kom er alleen niet meer via ftp etc aan. HELP!

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Gebruik je deze inlog gegevens?

Webspace beheren

Webspace werkt alleen nog als je het al vóór 13 april 2015 had.
Gebruik hiervoor een FTP-programma. Je hebt hiervoor de volgende gegevens nodig :
  • servernaam: homedrive.ziggo.nl
  • gebruikersnaam: (je volledige e-mailadres)
  • wachtwoord: (het wachtwoord van je e-mailadres)
  • poort: 21
Dag Be rt, met die gegevens kon ik tot 'n week of drie geleden gewoon inloggen en mijn site updaten. Ik gebruik Rapidweaver (sitebuilder) waarbij de instellingen gewoon standaard erin stonden. Ook inmiddels geprobeerd met verschillende ftp-programma's zonder succes. De helpdesk zegt gewoon : is onmogelijk met uw abonnement. Mijn site is gewoon online, maar dat was het dan ook. Hij is doorgelinkt naar de homedrive : wezienwel.com
Echt zeer vreemd!! Heb het idee, dat sinds vodafone gekoppeld is er eea veranderd is. Daar krijg ik echter geen bevestigend antwoord op.
Reputatie 7
Badge +31
Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator, dit zit waarschijnlijk dieper in het systeem.
Reputatie 7
Hey @Rob1971. Welkom hier :-)
Nu moet ik zeggen; omdat dit helemaal niet meer aangeboden wordt door Ziggo (aan nieuwe klanten), ben ik niet op de hoogte van alles omtrent de webruimte. Maar natuurlijk ga ik je hier wel verder helpen!

Zou je allereerst eens een nieuw wachtwoord willen instellen voor je e-mailadres (via mijnZiggo) en daarmee proberen in te loggen?
Lukt dat niet; kan je me vertellen welke melding je krijgt bij het (niet kunnen) inloggen?
Wil je ook direct kijken of je wel op het e-mailadres kunt inloggen op de webmail?
Hi Lycke, bedankt voor de moeite, maar ik heb alle mogelijke opties al doorlopen. Vandaag heb ik mijn site verhuisd naar een andere host. Ziggo is te groot voor dit soort kleine onzin, dus vandaar!👍
Ik heb nog wel dit probleem en ik wil dat ziggo dit oplost
Reputatie 7
Hey @MrT .
Ik help je graag verder, maar kan dan wel iets meer informatie gebruiken. Wat speelt er precies? Wat zijn bijvoorbeeld meldingen die je ziet? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

We horen graag van je!
ik heb mijn ww aangepast, nu kan ik wel weer inloggen !
maar ik kan geen bestanden deleten "permision denied"
en
met fillezilla komn ik niet verder dan :
Status: Verbinding gemaakt, welkomstbericht afwachten...
Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt.
Status: Ingelogd
Status: Mappenlijst ophalen...
Reputatie 7
Badge +31
Er lijkt een instelling niet goed te staan of niet goed over te komen bij de server.

Ik gebruik voor de webspace Core FTP Lite, deze heeft minder mogelijke instellingen en werkt hier nu goed: http://www.coreftp.com

het lijkt er op dat er zoveel bestanden op homedrive staan, dat het te lang duurt om deze weer te geven. maar ik weet welke map die bestanden staan.
hoe kan ik via de root de hele map met bestanden wissen. of kan ik de root in 1 keer leeg maken

Reputatie 7
Badge +31
@MrT Welk FTP programma gebruik je?
Core ftp en filezilla
Reputatie 7
Badge +31
Core FTP:
In het veld van de root klik rechter muisknop en klik met links op Select All en hierna klik rechter muisknop op het blauw geselecteerde en klik met links op Delete en als je daarna klikt bij de vraag Delete?: Klik "Yes to All" en alles is weg. @MrT

Reageer