Gesloten Beantwoord

geen @home account meer in office 2016

Reputatie 1
Badge +2
  • Liefhebber
  • 47 reacties
Ik heb gisteren mijn Laptop helemaal terug gezet naar Fabrieksinstellingen en weer begonnen met alles erop te zetten. Office 2016 er ook op gezeten mijn outlook account wordt wel herkend maar mijn @home / ziggo account niet meer .?? wat ik ook probeer ik kan ze niet toevoegen in Outlook 2016.

HELP
icon

Best beantwoord door EnergieBoy 14 februari 2018, 08:00

Hoi @Taropi,
Heb je deze website van Ziggo al doorlopen?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/instellen-outlook-2016/

Deze e-mailinstellingen gelden voor alle e-mailadressen van Ziggo (@ziggo.nl, @upcmail.nl, @quicknet, @Home, @casema, @chello.nl en @a2000.nl). Heb je een e-mailadres met een andere domeinnaam? Raadpleeg dan de provider van dit e-mailadres voor de juiste mailserverinstellingen.

Succes, mocht het niet lukken dan hoor ik het wel 🙂

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Hallo @Taropi,
Voor je @home account moet je nu de Ziggo-instellingen gebruiken, dus smtp.ziggo.nl en pop.ziggo.nl of imap.ziggo.nl
Reputatie 1
Badge +2
N.N. schreef:

Hallo @Taropi,
Voor je @home account moet je nu de Ziggo-instellingen gebruiken, dus smtp.ziggo.nl en pop.ziggo.nl of imap.ziggo.nl

Dat heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet.
zowel mijn @Home Als mijn @Ziggo kan ik niet toevoegen aan mijn outlook 2016
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Taropi,
Heb je deze website van Ziggo al doorlopen?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/instellen-outlook-2016/

Deze e-mailinstellingen gelden voor alle e-mailadressen van Ziggo (@ziggo.nl, @upcmail.nl, @quicknet, @Home, @casema, @chello.nl en @a2000.nl). Heb je een e-mailadres met een andere domeinnaam? Raadpleeg dan de provider van dit e-mailadres voor de juiste mailserverinstellingen.

Succes, mocht het niet lukken dan hoor ik het wel 🙂
Reputatie 7
Taropi schreef:

N.N. schreef:

Hallo @Taropi,

Dat heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet.
zowel mijn @Home Als mijn @Ziggo kan ik niet toevoegen aan mijn outlook 2016

Dan doe je in office2016 iets niet goed, daar kan ik je verder niet mee helpen, ik gebruik geen MS Office.
Reputatie 7
Badge +11
Als ik IMAP wil gebruiken in Outlook 2016, dan vul ik het email adres in en het wachtwoord en de rest wordt automatisch ingevuld, zojuist geprobeerd met een @home.nl adres.

Op de Ziggo websites staat dat je handmatig moet kiezen, maar dit is niet nodig en werkt vergissingen in de hand met handmatig invullen van van alles en nog wat.

Voor POP3 instellingen gebruik deze:

Inkomende serverinstellingen

server: pop.ziggo.nl
serverpoort: 995
verificatie vereist: ja
type versleuteling: TLS/SSL
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

Uitgaande serverinstellingen

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: Ja
Reputatie 1
Badge +2
Be rt schreef:

Als ik IMAP wil gebruiken in Outlook 2016, dan vul ik het email adres in en het wachtwoord en de rest wordt automatisch ingevuld, zojuist geprobeerd met een @home.nl adres.

Op de Ziggo websites staat dat je handmatig moet kiezen, maar dit is niet nodig en werkt vergissingen in de hand met handmatig invullen van van alles en nog wat.

Voor POP3 instellingen gebruik deze:

Inkomende serverinstellingen

server: pop.ziggo.nl
serverpoort: 995
verificatie vereist: ja
type versleuteling: TLS/SSL

Uitgaande serverinstellingen

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: Ja

Zojuist weer geprobeerd op de manier zoals ik het altijd al doe en hoppa het werkt . Weet niet waarom het gisteren niet ging. Bedankt voor de tips allemaal
Reputatie 7
Badge +10
Super, veel plezier!
Mocht er nog eens iets zijn, je weet de Community nu te vinden 🙂
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics