Hallo,
Regelmatig krijg ik foutcode 8062 bij het pauzeren. Volgens de helpdesk moet ik nieuwe bekabeling aansluiten, nadat ik eerst getest hebt om de mediabox rechtstreeks op de hoofdaansluiting aan te sluiten en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (probleem blijft). Ik geloof niet dat dat de oplossing is en zij geven aan dat ik het beste een monteur kan plannen. Wat kan dit probleem ervaren?
Daarnaast gebruik ik een Synology NAS. Sinds enkele maanden heb ik verbindingsproblemen met mijn nas. En ik snap er helemaal niets van. Als ik bv verbinding wil maken met de nas dan krijg ik (soms wel en soms niet) geen verbinding met de nas en vliegt m’n WiFi eruit. Een paar minuten later is de WiFi weer terug en kan ik de nas alleen werkend krijgen als ik de netwerkkabel vd nas in een andere poort op de router prik. Dan werkt het weer ff (soms dagen, soms minuten) en dan begint het circus weer opnieuw. Ik weet niet waar ik moet zoeken (router of nas). De leverancier van de NAS geeft aan dat het dan aan het modem moet liggen. Omdat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet, en het probleem wordt opgelost door tijdelijk een andere poort te gebruiken (totdat die ook niet meer werkt), kan ik niet snappen waar dit probleem zit.
Als laatste merk ik dat de extra tv ontvanger (boven) enorm traag is en regelmatig uit het niets vastloopt of crasht.
Heeft iemand goede tips of ideeen?