Extra wifi-punt: ervaring delen

• 13 januari 2016
  • 233 Reacties
  • 68961x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

233 Reacties

Reputatie 2
En de reset knop al geprobeerd dan opnieuw installeren

Ja hoor, ook al geprobeerd. Zonder het gewenste resultaat. Ik ben benieuwd wat ziggo hieraan gaat doen. Ik heb het inmiddels opgegeven.
Reputatie 7
Badge +25
We horen het graag van je, houd ons op de hoogte 😊
Reputatie 2
We horen het graag van je, houd ons op de hoogte 😊

Gaat goed komen.??
Reputatie 2
Badge +1
wat je doen kan is je modem uit en je booster herstarten. dan met je laptop op de wifi van de booster aanmelden (je modem nog steeds uit) probeer dan de inlog nog eens.
Reputatie 2
wat je doen kan is je modem uit en je booster herstarten. dan met je laptop op de wifi van de booster aanmelden (je modem nog steeds uit) probeer dan de inlog nog eens.

Dan krijg ik geen internetverbinding, omdat het ip adres van de booster niet herkend wordt. De laptop maakt wel verbinding met de booster maar ik kan niet inloggen op de booster.
Reputatie 2
Badge +1

Dan krijg ik geen internetverbinding, omdat het ip adres van de booster niet herkend wordt. De laptop maakt wel verbinding met de booster maar ik kan niet inloggen op de booster.

kijk dan even bij de instellingen van je net werk. daar zie het IP adres van je gateway staan. dat is dan het ip adres van je booster. die type je dan in de balk in. internet verbinding heb je niet nodig om in te loggen in je booster.
Reputatie 2

kijk dan even bij de instellingen van je net werk. daar zie het IP adres van je gateway staan. dat is dan het ip adres van je booster. die type je dan in de balk in. internet verbinding heb je niet nodig om in te loggen in je booster.
d
Reputatie 2
Nou, ik ben er uit. Het modem hoeft niet uit. Ik heb inderdaad in het modem het ip adres van de booster gezien. Ingelogd met het ip adres. Inlogwachtwoord gewijzigd en de ssid gewijzigd. Dus opgelost. Bedankt voor het meedenken. Dit had ook door Ziggo wel aangegeven kunnen worden. Want zoals het in de instructie staat gaat het echt niet lukken, althans bij mij niet.