Hallo,
Ik ben nu 2 weken bij Ziggo en ik wil graag mijn eigen router gebruiken dit i.v.m. beter gebruik van mijn netwerkmogelijkheden. Bij vorige providers was het redelijk makkelijk om dit zelf te regelen, maar bij deze Connectbox is dit onmogelijk. Ik heb op dit forum best een hoop informatie gekregen, vooral over het feit dat er 2 verschillende Connectboxen zijn. Ik heb natuurlijk weer de verkeerde, want er zijn dus Connectboxen in gebruik waarbij jezelf het een en ander kan regelen betreffende bridge modus verandering. Ik las dat Anne Ziggo zou kunnen helpen met het verkrijgen van een goeie Connectbox waardoor ik dit zelf kan regelen, om de bridge modus te veranderen. Ik heb gezocht hoe ik mijn AC3200 kan gaan gebruiken, maar het lukt mij maar niet om zelf ipadressen te geven en al het andere wat erbij komt kijken om je eigen router aan te sluiten.
Ik dacht trouwens dat ik ergens had gelezen dat je je eigen router kan gaan gebruiken i.p.v. de router van Ziggo. Dat terzijde.
Ik hoop dat Anne Ziggo mij wil helpen om het voor elkaar te krijgen, dat ik dit allemaal zelf kan doen en dan ook graag hoe dit allemaal werkt bij Ziggo.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp.