axxo

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Connectbox IPv6

Ik heb deze week de connect box gekregen ivm met de nieuwe Next abbo.
Deze staat alleen in ipv6. Heb contact opgenomen met de klantenservice en die zeggen
dat mijn modem op Ipv4 staat, terwijl het toch echt op ipv6 staat. Zie bijlage.

Weet iemand misschien hoe ik nu verder moet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi axxo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik neem aan dat je deze dus op iPV4 wilt hebben?
Controleer nog even, voor de zekerheid, op deze pagina: http://mijnip6.nl

Voor het omzetten moet je toch echt bij de klantenservice van Ziggo zijn. Alleen die kunnen het voor je omzetten, als het goed is. Je kan ook een chat starten, na 08:00 uur, als er voldoende mensen zitten. Dat gaat wat makkelijker 😉

Anders even wachten op een moderator, die kan je ook helpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi axxo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik neem aan dat je deze dus op iPV4 wilt hebben?
Controleer nog even, voor de zekerheid, op deze pagina: http://mijnip6.nl

Voor het omzetten moet je toch echt bij de klantenservice van Ziggo zijn. Alleen die kunnen het voor je omzetten, als het goed is. Je kan ook een chat starten, na 08:00 uur, als er voldoende mensen zitten. Dat gaat wat makkelijker 😉

Anders even wachten op een moderator, die kan je ook helpen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi axxo,

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kan geen gegevens van je vinden, dus ik weet niet hoe het er nu voorstaat. Laat je nog wat van je horen?

Uitgelicht topic