Beantwoord

Connect box in bridge-modus

  • 26 september 2017
  • 30 reacties
  • 38797 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

30 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik kan het modem nu namelijk ook niet meer uit bridge halen via 192.168.100.1

Anders even modem vol-resetten. (30 seconden reset-knopje vasthouden).
Zelfgemaakte instellingen gaan daarmee verloren.
... (later zag ik op de site dat ziggo dit moest doen. volgende keer eerst even verder in verdiepen dus.)

Als u een IPv4 adres heeft kunt u als u in het oude UPC-gebied woont het zelf doen. U kunt het beste alle apparaten uit zetten. Eerst de Connectbox in bridge zetten en volledig laten opstarten, daarna uw router verbinden en laten opstarten en daarna uw apparaten aansluiten. Dat zou moeten werken.
Reputatie 7
Het inloggen op de Connectbox zonder Bridge doe je met 192.168.178.1 en als die in bridge staat via 192.168.100.1. Dus als jij nu inlogt via 192.168.100.1 dan staat die netjes in bridge en is alles verder in orde. Dit is natuurlijk een hele andere modem dan je had, waarschijnlijk dat het er daarom niet in stond (staat).
Okee, dan wachten we rustig af.
Ziggo moderators komen eens in de paar werkdagen in topics langs op dit klanten helpen klanten forum.

Even afwachten of het dan weer werkt is het enige wat overblijft.
Succes gewenst.