Beantwoord

Connect box: heeft iemand ervaring met dit apparaat?

• 11 september 2016
  • 75 Reacties
  • 32544x Bekeken

Toon eerste bericht

75 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.

Dit nooit eerder gelezen, maar een paar leds die uitgaan in het kader van energiebesparing? 😂 Sorry hoor, maar het zijn LED's! Wat is het verbruik van een ledje... Tja, alles scheelt, maar dit dan tegenover het (volgens sommigen) zeer hoge verbruik van de XL, gaat het besparen met het uitschakelen van een paar leds wel erg mank. Of gaat er wellicht meer in een soort sluimerstand als dat niet word gebruikt?

Ik ga de leds in mijn schakelkast er in ieder geval niet om loskoppelen... 😉
De lampjes op de Ziggo Connectbox gaan uit omdat de modem vaak in de huiskamer staat en deze lampjes als storend kunnen worden ervaren.
Reputatie 7
Badge +19
De lampjes op de Ziggo Connectbox gaan uit omdat de modem vaak in de huiskamer staat en deze lampjes als storend kunnen worden ervaren.

Is dat de juiste versie? @robbo geeft toch iets anders aan. Wie kan ik hier nou nog geloven? 🤔 😜

Is dat de juiste versie? @robbo geeft toch iets anders aan. Wie kan ik hier nou nog geloven? 🤔 😜

Beiden, er zijn vele interpretaties mogelijk.☺
Reputatie 1
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.

Dit nooit eerder gelezen, maar een paar leds die uitgaan in het kader van energiebesparing? 😂 Sorry hoor, maar het zijn LED's! Wat is het verbruik van een ledje... Tja, alles scheelt, maar dit dan tegenover het (volgens sommigen) zeer hoge verbruik van de XL, gaat het besparen met het uitschakelen van een paar leds wel erg mank. Of gaat er wellicht meer in een soort sluimerstand als dat niet word gebruikt?

Ik ga de leds in mijn schakelkast er in ieder geval niet om loskoppelen... 😉
Reputatie 1
Kun je de ledjes zelf zelf weer inschakelen? Het is aan de gebruiker zelf of hij dit storend vindt,ik in ieder geval niet.
Reputatie 7
Badge +26
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen gekregen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de toenmalige test- moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....dus mogelijk dat de reden div. Is. Dus N.N zal ook waarschijnlijk een juiste reden hebben benoemd.
Reputatie 7
Badge +19
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....

Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen dat men de leds uitschakelt ter energiebesparing. Ik schreef al, alle is meegenomen, maar dan mag men ook wel wat kritischer naar andere apparaten kijken welke een stuk meer verbruiken. Maar dan kunnen er wellicht geen ledjes uit... 😁
Reputatie 7
Badge +26
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....

Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen dat men de leds uitschakelt ter energiebesparing. Ik schreef al, alle is meegenomen, maar dan mag men ook wel wat kritischer naar andere apparaten kijken welke een stuk meer verbruiken. Maar dan kunnen er wellicht geen ledjes uit... 😁

@Willem-ATekst ea aangepast.. Het is gewoon een mededeling die ik gehoord heb... Dus .... Maar nogmaals het is al weer een tijd geleden. .....wie weet komt de waarheid nog aan het licht ( bedoel led) 😁 . Maar grappig dat men hier druk om maakt.. Maar dat is persoonlijk.
Reputatie 7
Badge +19
Ik maak me er ook druk om. Het is toch ook belachelijk! Leds uitschakelen, om wat voor reden dan ook is gewoon absurd. Bouw ze er dan niet in! Pffffrrrrrtttt

😜

En juist met die ledjes, staat het zo netjes...
Reputatie 1
Ik maak me er ook druk om. Het is toch ook belachelijk! Leds uitschakelen, om wat voor reden dan ook is gewoon absurd. Bouw ze er dan niet in! Pffffrrrrrtttt

😜

Inderdaad! erg belachelijk te idioot voor woorden.
Reputatie 7
Badge +19
We kopen hele ledstrips. Overal moet het in, achter, voor, boven, onder etc. Maar op de Connectbox moeten ze uit. Ik begrijp die reacties, vooral die van mezelf wel ...
Reputatie 7
Badge +19

😜

Inderdaad! erg belachelijk te idioot voor woorden.

Gelukkig! Bijval! Dank.
Reputatie 7
Badge +19
Kun je de ledjes zelf zelf weer inschakelen? Het is aan de gebruiker zelf of hij dit storend vindt,ik in ieder geval niet.

Zo is het. Het staat juist heel gezellig. En eind van het jaar kan ie zo in de Kerstboom. Leuk als er dan wat knippert als je gaat bellen ... 🎅🏿
Reputatie 7
Badge +26
Ha ha wat led je wat ik al eerder benoemde, kan de reden div. Zijn. Nogmaals N.N zou ook best gelijk kunnen hebben. Maar in mijn beleving is dit echt benoemd. Of op meeting of anders. Opa wordt oud dus ja... Exact.... Nogmaals ik " led "het hierbij 😊
Reputatie 7
Badge +19
Je hebt gelijk @robbo, ik led er verder ook niet meer op ... 😌
Reputatie 2
Waarom de led's uitschakelen, terwijl de horizonbox een veelfout aan stroom (35 w) verbruikt.
En deze wordt niet minder.
Reputatie 7
Badge +26
We kunnen wel alle apparaten bij halen, Er zijn div. redenen nogmaals. Het feit is dat het moederbedrijf van ziggo heeft besloten om het zo uit te rollen. of het nou besparing, ( wat ik dus heb mee gekregen) En wellicht ook nog niet juist kan zijn, De reden van N.N. etc. het feit is dat de ledjes uitgaan na een bepaalde tijd. Het hoe en waarom? is voor mij niet belangrijk. Als de modem maar doet wat ie moet doen. Zorgen dat ik kan bellen, internetten!. Ik zou mij eerder zorgen/boos /druk overmaken maken als deze functies niet volgens de verwachting voldoet. Maar ok dat is persoonlijk...
Reputatie 7
Badge +19
Nou, ik heb me weer wat op mijn hals gehaald zie ik hahaha...

☺
Reputatie 7
Badge +26
Nou, ik heb me weer wat op mijn hals gehaald zie ik hahaha...

☺

Ha ha ha Ja idd ik heb een ban aangevraagd voor onrust stokerij 😁 😁 😁 😜
Reputatie 7
Badge +11
Nou @robbo.

Die hoef jij niet aan te vragen hoor, die krijg je sowieso wel.!!😉

Teun
Reputatie 7
Badge +19
hahahahaha Lekker stel hier toch ook... ☺
Reputatie 1
Leuke discussie, maar laat de klant beslissen of ze aan of uit moeten, moet niet zo moeilijk zijn.
Einde verhaal.
Reputatie 7
Badge +26
Je hebt een punt. Echter de conect box was reeds uitgerold in andere landen. Ik meen iig Polen en Duitsland. Daar zal men wel ea getest hebben en doen besluiten om het zo uit te rollen. Wellicht heeft de fabrikage ook een rol in deze. Etc etc.
Reputatie 1
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen gekregen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de toenmalige test- moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....dus mogelijk dat de reden div. Is. Dus N.N zal ook waarschijnlijk een juiste reden hebben benoemd.

Ik zit er nog steeds op te wachten dat het voor de gebruiker mogelijk wordt om de led's in of uit te schakelen !

Reageer