1
Vraag
2
Reacties
Warmte

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Arris Connectbox in combinatie met Sonos apparatuur

de Arris connectbox gekregen voor vervanging oude Ubee modem. Werkt niet samen met Sonos apparatuur. Graag omruilen voor Copal connectbox. Begrepen dat dit momenteel de enige oplossing is) alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Goedemorgen Warmte , welkom hier op de Community!

Ik kan mij zo voorstellen dat je wel graag gebruik wilt blijven maken met je Sonos apparatuur. Ik duik hier dan ook graag met je in om dit voor elkaar te krijgen.

Het klopt dat er op dit moment wat problemen zijn tussen de Sonos apparatuur en ons Arris modem. In plaats van een nieuw modem (waar je dan weer op moet wachten) is er ook een andere oplossing. Namelijk door 1 Sonos apparaat bekabeld aan te sluiten aan het Arris modem. De overige Sonos apparatuur kun je dan door middel van de eigen Sonos 2.4 Ghz wifi verbinden. Ik raad je aan om dit eerst te proberen!

Kom je daar niet uit of werkt het niet, geef hier dan een gil 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Plaats je vraag in onderstaand topic, daar komen steeds Ziggo moderators langs om dit uit te voeren.

Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Goedemorgen Warmte , welkom hier op de Community!

Ik kan mij zo voorstellen dat je wel graag gebruik wilt blijven maken met je Sonos apparatuur. Ik duik hier dan ook graag met je in om dit voor elkaar te krijgen.

Het klopt dat er op dit moment wat problemen zijn tussen de Sonos apparatuur en ons Arris modem. In plaats van een nieuw modem (waar je dan weer op moet wachten) is er ook een andere oplossing. Namelijk door 1 Sonos apparaat bekabeld aan te sluiten aan het Arris modem. De overige Sonos apparatuur kun je dan door middel van de eigen Sonos 2.4 Ghz wifi verbinden. Ik raad je aan om dit eerst te proberen!

Kom je daar niet uit of werkt het niet, geef hier dan een gil 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic