Dit lijkt op vast ingestelde IP adressen buiten het subNet van de ConnectBox.
Dat is standaard 192.168.178.0/24.
Nu heeft de Ubee hetzelfde standaard subNet.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/ubee-evw320b-evw3200/
Had je dat gewijzigd? Zo ja, dan is het probleem te verklaren.
Ik raad je af het subNet van de ConnectBox te wijzigen. Daar kunnen issues door ontstaan, als je pech hebt.
Wijzig de vast ingestelde Ip's op de apparaten.
Dat moeten adressen zijn buiten de DHCP Range van de ConnectBox.
Standaard zijn alleen 2 t/m 9 beschikbaar. Als je daar genoeg aan hebt zou ik ook niks wijzigen aan de DHCP instellingen van de ConnectBox.
En als het nodig zou zijn, raad ik je aan het aantal DHCP adressen te verlagen, zodat er een blok hoge adressen vrijkomt.
Ik kwam eens tegen dat het wijzigen van het startadres rare gevolgen had. Helemaal duidelijk is dat toen niet geworden. Maar voor alle zekerheid........