Ik zou aan Ziggo vragen om de Connect box op IPv4 te zetten.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Via een app connect je naar een Access Point (AP) en vervolgens kies je je thuisnetwerk.
Alleen kan ik geen connectie maken met het netwerk. Ik verwacht dat de firewall de connectie tegenhoudt, alleen kan ik deze niet uitschakelen.
Op de website van Somfy zie ik een paar punten staan waarbij het maken van verbinding kan falen: https://support.somfyprotect.com/hc/nl/articles/207224089-Wat-te-doen-als-ik-er-niet-in-slaag-de-Link-te-installeren-
De kans is denk ik klein, maar dan hebben we dat tenminste uitgesloten.
Via een app connect je naar een Access Point (AP) en vervolgens kies je je thuisnetwerk.
Alleen kan ik geen connectie maken met het netwerk. Ik verwacht dat de firewall de connectie tegenhoudt, alleen kan ik deze niet uitschakelen.
Heb je al een account? Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.