Beantwoord

Accespoint 2.4 ghz en 5ghz andere naam

  • 24 mei 2019
  • 6 reacties
  • 1715 keer bekeken

Hallo
Ik zit met een vreemd probleem.
Vorige week acces point van ziggo geïnstalleerd.
Op dat moment mn 5ghz meteen een andere naam gegeven.
En opgeslagen. Ik vind het namelijk wat fijner om te kunnen zien op welke ik ingelogd ben.
Vd week beetje aan het klooien geweest en namen veranderd naar 1 en dezelfde.
Dit beviel me niet en wou gisteravond weer gewoon de boel opsplitsen.
Dus 2 verschillende namen weer.
Maar ra ra ineens wil dit niet meer.
Ik noem bijv de 2.4ghz ziggo1 en mn 5ghz ziggo2
Doe ik opslaan voegt het acces point alles gewoon weer samen.
Zelfs allebei de ww apart instellen wil ineens niet meer. Voegt gewoon alles weer samen.
Standaard dingen al geprobeerd. Nieuwste firmware zit erop.
Ook meerdere malen terug gezet naar fabrieks instellingen.
Gebeld met ziggo en kreeg als antwoord dat dit helemaal niet mogelijk is.
Nou vorige week iig nog wel.
Wie heeft de oplossing?
Weet niet of dit het goede topic is anders ff verplaatsen door een moderator
Mvg
icon

Best beantwoord door Be rt 24 mei 2019, 22:32

Staat je Wireless Bandsteering op ingeschakeld?
Dan kun je geen 2,4 en 5 invullen.
Zet op de eerste pagina waar je komt na inloggen de Wireless Bandsteering op Uitgeschakeld.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Ook aangeven dat zowel 2.4 en 5ghz beide enable zijn?
Ja staat gewoon aan.
Heel vreemd iig.
Vanavond nog een paar keer dapper geprobeerd maar het wil niet....
Staat je Wireless Bandsteering op ingeschakeld?
Dan kun je geen 2,4 en 5 invullen.
Zet op de eerste pagina waar je komt na inloggen de Wireless Bandsteering op Uitgeschakeld.
Reputatie 7
Badge +25
Oeps o ja even niet aan gedacht... Dat dit idd moet. Gelukkig hebben we Be rt nog ☺ .
Stom dat ik dat niet geprobeerd heb.
Ging steeds naar geavanceerde instellingen op de vervolg pagina.
Probleem is dus opgelost... Het werkt weer.
Misschien dat de medewerkers van ziggo op het call center ook ff meelezen.
Daar werd steen hard gezegd dit kan helemaal niet meneer. Ik heb overlegd met mijn collega's en dit is helaas niet mogelijk.
Ik zei nou vorige week nog wel. Ja dat was dan wel vreemd zei ze. Maar kon me niet verder helpen.
Maar mensen bedankt voor de hulp...
En een fijn weekend....
@ateam278 TOP, veel internetplezier gewenst.☺