basheeremansDit is geen normaal beeld van je verbindingen en zit de oplossing in je verbindingen, binnen of buiten je huis.
Om binnen in je huis één en ander uit te sluiten, de volgende vragen:
Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers?
Kun je hier je downstream en upstream uit je modem plaatsen met een screenshot?
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Heb je de box opgenomen in een thuisnetwerk of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Zo nee, prima, zo ja, laat even weten, er zijn wat problemen met het thuisnetwerk via de Mediabox XL.