Beantwoord

Mediabox XL foutcode 8060

Kan niet vooruitspoelen na opnieuw starten van af het begin op programmas kanaal SBS6 krijg dan foutcode 8060? Vooruitspoelen is niet toegestaan?
Kan niets vinden op community en service pagina?
icon

Best beantwoord door level4 21 maart 2017, 00:58

Bij opnames op harde schijf kan vrij worden gespoeld, bij Replay-TV niet (op de NL commerciële zenders). 8060 Blijkt te staan voor "Spoelen niet toegestaan" zoals u zelf al aangaf.

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 4
Badge
Even los van de 8060 melding, is het op de meeste commerciële zenders niet toegestaan om te 'spoelen' in een video, i.v.m. afspraken rondom reclamerechten e.d.
Dit is niet correct level4 als ik video van welke zender dan ook opneem via Hbox kan ik vooruit achteruit spoelen zonder problemen. Kan dit alleen niet tijdens bij real time/live uitzending. Maar waarom kan ik niet als ik een programma van af begin her- start vooruit spoelen? Is eigenlijk ook video opname, is geen real time weergave? Er zijn wel zenders die wel door reclame kunnen spoelen. Waarom krijg ik een keer mag niet op deze zender of fout code 8060. Waar staat deze trouwens voor?
Bij BBC first kan het wel herstart en vooruit spoelen??
Reputatie 4
Badge
Bij opnames op harde schijf kan vrij worden gespoeld, bij Replay-TV niet (op de NL commerciële zenders). 8060 Blijkt te staan voor "Spoelen niet toegestaan" zoals u zelf al aangaf.
Dit staat nergens kan het ook nergens vinden. Als ik het intik dan bestaat het niet!
Waarom kan het bij BBC first ook commercieel wel????

Waarom nu pas een serieus antwoord?? Ik waardeer de manier van uw reactie in eerste instantie niet. waar kan ik dat invullen? Uw antwoord was kletspraat, niet wat ik vroeg, onnauwkeurig, niet correct, niet volledig. Arrogant respectloos voor een serieuze vraag van een klant. :(:(
Reputatie 4
Badge

Dit staat nergens kan het ook nergens vinden. Als ik het intik dan bestaat het niet!
Waarom kan het bij BBC first ook commercieel wel????

Waarom nu pas een serieus antwoord?? Ik waardeer de manier van uw reactie in eerste instantie niet. waar kan ik dat invullen? Uw antwoord was kletspraat, niet wat ik vroeg, onnauwkeurig, niet correct, niet volledig. Arrogant respectloos voor een serieuze vraag van een klant. :(:(

Allereerst, op dit forum helpen klanten elkaar, ik werk dus niet bij Ziggo. Geen idee waarom u dus zo hoog van de toren blaast ineens, ik probeer slechts te verklaren wat u ervaart als heel vervelend. Verder zat er geen enkele kwade intentie in mijn eerste antwoord, en het tweede antwoord was slechts een aanvulling hierop.

Toch graag gedaan.. verder.
Reputatie 2
Badge
@klaarover01 Zoals level4 al aangeeft is de Community een plek waar klanten elkaar helpen. Laten we het graag positief houden, iedereen probeert hier elkaar met de beste intenties te helpen. Wat betreft je vraag klopt het wat level4 aangeeft. Wanneer je gebruik maakt van ReplayTV kun je bepaalde commerciële zenders niet doorspoelen.

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)