Andere gebruikers met deze vraag

Gebruiker456325
Stamgast
  • 71Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Wordt de knop "Chatgesprek Starten" uitgezet?

De knop "Chatgesprek starten" wil niet uitvoeren. Staat die soms uitgezet? Gewoon op de website Mijn Ziggo en dan Klantenservice en dan naar beneden scrollen en dan de Knop Chatgesprek starten. Die doet dood zijn. 

 

Het treedt op in de webbrowser op alle apparaten, Android Smartphone, Laptop en Desktop.

 

Alle AddBlock, Ghostery, Uborg Origin en ingebouwde adblocker staan op uit.

Andere webbrowsers Chrome, Opera, Firefox allemaal hetzelfde.

 

Op de Smartwifi App tabblad Home stonden tot vorige week nog twee wolkjes rechtsboven. Dat was de messenger. Die wolkes zijn nu weg. 

 

Ik heb gebeld met 1200 maar bij hun werkt het wel en ze weten er geen oplossing voor.
Staat hij soms regionaal uitgezet? Er zijn in mijn regio geen werkzaamheden van Ziggo.

 

De bruine knop staat op dood.De bruine knop staat op dood.

 De bruine knop, als je daarop klikt gebeurt er niets. Dit is op alle apparaten en drie browsers per stuk.

 

Andere gebruikers met deze vraag