Andere gebruikers met deze vraag

willemv007
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

CI+ module in Sony XH serie werkt niet meer

Sinds eind 2020 heb ik een Sony KD-55xh9299 (4K UHD) een uitstekende TV waar ik heel blij mee ben. Alle Apps ook de Ziggo App werken perfect en snel.

 

Sinds kort werkt de Ci+ module niet meer, eerder werkte die perfect dus ik ben op onderzoek gegaan. Met de Ci+ module er in krijg je de melding: geen signaal of een blokken beeld. Haal je de Ci+ module er uit dan heb je haarscherp beeld op bijvoorbeeld kanaal 1,2,3 en 14, commerciëlen doen het dan niet immers daar is de Ci+ voor decoder nodig. Toch vind ik dat vreemd omdat het eerder wel functioneerde op alle kanalen. Bij de buurman met dezelfde TV getest; precies hetzelfde probleem. Nieuwe Ci+ kaart besteld bij Ziggo; precies hetzelfde probleem.

 

Nu blijkt dat de complete Sony XH serie niet (meer) voorkomt in de lijst met compatible toestellen.

 

Weet iemand waarom het niet meer werkt?

Is het de firmware van de TV die is aangepast?

Heeft Ziggo iets aangepast?

Wat is er anders aan de Sony XH serie?

 

 

Andere gebruikers met deze vraag