Andere gebruikers met deze vraag

Nietie65
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Restwaarde modem in rekening gebracht

Modem gaat stuk, kan gebeuren. Vlot en nieuwe ontvangen, prima. Maar dan begint de ellende.

In de retourdoos zit een brief. Als het geen Connectbox is, goed je het oude modem niet terug te sturen. 7210 is een Technicolor, geen Connectbox. Voor alle zekerheid nog even gebeld. Nee hoor, die mag naar de Kringloop. 

 

Zo gezegd, zo gedaan. Krijg ik opeens een herinnering of ik het ding wil opsturen. Eh... Nee... Die ligt allang bij de Kringloop en de dozen bij het oud papier.

 

Toch maar even weer bellen. Jongeman geeft mij in eerste instantie gelijk. Totdat hij ziet dat er al een bedrag is bijgeboekt op de rekening.

Dan verandert het verhaal opeens. Ding moet wel terug. 

 

Eh, nee, hebben jullie zelf opgeschreven en telefonisch bevestigd. Nou, het moest toch. Niet dus! Je gaat nu dat bedrag er weer af halen. Dat kon dus niet.... Bijboeken, geen punt, maar afboeken kennelijk onmogelijk.

 

Dit zijn in mijn beleving oplichtingspraktijken. Of je hebt zulke belabberde medewerkers in dienst dat ze voortdurend mij als klant foutieve informatie geven. Waarvoor ik de rekening niet wens te betalen.

 

Is er nog een webcareteam dat wel voor rede vatbaar is?

Andere gebruikers met deze vraag