Andere gebruikers met deze vraag

nuxnux
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wachtwoord wijzigen Mijn Ziggo niet mogelijk

Ik wil mijn wachtwoord voor Mijn Ziggo resetten zodat ik deze via de app op iOS kan gebruiken.

Dit doe ik via ziggo.nl/vergeten

Maar telkens krijg ik een mail van My Vodafone om het wachtwoord daarvan opnieuw in te stellen.

 

Dat wil ik niet maar toch bij de derde poging toch maar eens gedaan in de hoop dat dat zou werken.. niet dus.

My Vodafone accepteert dat nieuwe wachtwoord wel maar Mijn Ziggo niet.

Heel raar, mijn Ziggo en Vodafone account zijn niet gekoppeld voor zover ik weet maar ook al zou dat wel zo zijn, er zit iets goed mis in de systemen van Ziggo / Vodafone zo lijkt het.

Ik zie ook dat anderen het probleem hebben en deze alleen via een medewerker verholpen kan worden.

Nadat ik zojuist een tijd in de wacht heb gestaan werd de verbinding plots verbroken (lijkt erop dat de medewerker net wou beginnen met praten dus wellicht een verkeerd knopje ingedrukt, kan gebeuren).

 

Wie kan mij via dit medium helpen ?

 

Andere gebruikers met deze vraag