Andere gebruikers met deze vraag

Pasi
Expert
Expert
  • 3867Reacties
  • 222Oplossingen
  • 1418Likes

Bug in nieuwe website/software, deel xxx

Als ik een quote ( m.b.v. "Aanhalen" ) plaats en daarna daarin wat tekst verwijder, dan kan ik vaak niet meer in mij eigen tekst veld ( eronder ) komen, om m'n eigen tekst te plaatsen. Vaak kan ik dan klikken wat ik wil onder het quote-kader, maar daar gaat de cursor niet staan en kan ik dus geen eigen tekst intypen.

Dan helpt alleen F5 en/of Ctrl/F5, dan quoten ( m.b.v. "Aanhalen" ), dan eerst wat letters ( =eigen tekst ) onder het quote-kader plaatsen en dan pas de quote tekst ( in het quote-kader ) aanpassen.

Overigens zou ik graag ook de pagina nummers, ook direct onder het eerste logje hebben staan.
Bladert u maar eens naar de het laatste logje van dit draadje, je krijgt er bijna een muis arm van ! Eerst moet u het draadje openen, daarna helemaal naar beneden scrollen, om dan de laatste pagina te kunnen aanklikken, om daarna weer helemaal naar beneden te moeten scrollen voor het laatste logje.

Ps. ook de kleuren werken nu: rood is rood en blauw is blauw ( na het plaatsen werden de kleuren vaak vervangen door zwart met 'bold' ).

Pagina nummers.png

Andere gebruikers met deze vraag