Andere gebruikers met deze vraag

Natascha50er
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wifi valt meerdere keren per dag weg

Hallo, sinds enkele maanden hebben wij problemen met onze wifi. Hij valt steeds weg. Dit gebeurt op alle apparaten, meerdere keren per dag, zowel bedraad als draadloos. We hebben alle stappen die beschreven zijn op de website van Ziggo uitgevoerd. Bij zelf-metingen van de wifi sterkte komt het naast de modem onder de 10. Enige oplossing momenteel is continu alles uitschakelen om daarna weer wifi te krijgen. Echter met 2 middelbare scholieren die veel op computer moeten doen, en thuiswerkende ouders is dit een groot probleem geworden. Onze modem/Router is een Cisco EPC3928. Volgend de medewerker van de Ziggo store in Utrecht is deze verouderd en zouden we een nieuwe moeten aanvragen. Klantenservice is echter telefonisch onbereikbaar/ wachttijden meer dan 30 minuten is niet te doen. Wie heeft er een idee of oplossing voor ons ? Is er nog iets anders mogelijk ? Hoor het graag mvg Natascha

Andere gebruikers met deze vraag