Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 20.7KOplossingen
  • 41.4KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox instabiel, reset zichzelf meerdere keren per dag. Opgelost

Sinds een kleine maand heb ik problemen met de internet verbinding. Deze valt namelijk regelmatig weg en de Connectbox reset zichzelf dan. Dit duurt een aantal minuten waarna ik weer kan inloggen op d...

Andere IP4 range opeens op Connectbox Giga Onopgelost

Sinds vanmorgen opeens een andere IP range op mijn Connectbox Giga (CG). Iets in de reeks van 169.254.xxx.xxx. Terwijl ik mijn netwerk op 192.168.xxx.xxx had draaien. Weet nu ook niet meer hoe ik via ...

ridmaur door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

10-70% packetloss op verbinding sinds donderdag Onopgelost

Goedenavond, Sinds donderdagmiddag heb ik toenemende mate last van packetloss op mijn verbinding. Eerst 24 uur 10-20%. Vervolgens 48 uur 20-40%. En sinds een powercycle van het modem eerder vandaag 50...

qqq door Stamgast
  • 42 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Port Forwarding Opgelost

Vraagje, ik probeer ports te forwarden in mijn modem om een server te runnen vroeger kon ik de optie gewoon in het modem vinden zie echter dat de optie er niet meer staat. Heeft dit te maken met IPv6 ...

PCoolen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet snelheid wordt niet behaald Onopgelost

Geachte Moderator, Evenzo als vorig jaar bereikt mij de melding "u internet snelheid wordt verhoogd",. Echter het enigste verschil wat ik merkte was dat de maandbijdrage met 2 EUR omhoog ging. Ook nu ...

cyto door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

eurodocsis 3.1 onderhoud in wijk Opgelost

 ik kreeg een mail dat er in de nacht van 10 op 11 mei netwerkonderhoud gedaan woord betekent dit dat mijn modem ubee ubc1318zg na dat onderhoud op eurodocsis 3.1 gaat werken momenteel werkt het modem...

Connectbox icm m9 plus Onopgelost

Sinds een paar maanden heb ik te maken met langzame tot soms geen WiFi.Mijn Connectbox Compal staat in bridge-mode en ik gebruik de TP Link m9 plus als WiFi router. Sinds ik deze setup gebruik heb ik ...

coen6222 door Liefhebber
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cisco Anyconnect werkt niet Opgelost

- Wat is het probleem? (Geen verbinding, trage verbinding, instabiele verbinding, ...):De cisco anyconnect die ik gebruik om op het netwerk van een klant te komen werkt niet.- Sinds wanneer speelt het...

Haperend internet Onopgelost

Beste Al langere tijd heb ik last van een haperende internet verbinding. Dit valt het meest tijdens het videobellen en inbellen op een server i.v.m. thuiswerken. Nu heb ik al een nieuwe bedrade intern...

RolandPleij door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Verschillen Hitron CGNV4 en Connect Box (Compal CH7465LG-ZG) modems? Onopgelost

Na wijziging van (zakelijk) abonnement (waarbij van alles misging) heeft Ziggo mij 2x een modem gestuurd, waarvan er 1 terug moet: de Connect Box (Compal CH7465LG-ZG) en een (oudere, met UPC-style men...

Jos_V door Stamgast
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 28 Likes

ping spikes/latency en slechte bufferbloat Onopgelost

omdat de problemen na vorige topic (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/geen-goede-latency-en-download-speed-beperkt-connectbox-300down/td-p/741334) helaas nog steeds niet zijn opgelost maak ik een ...

Hamz door Gedreven Liefhebber
  • 48 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 13 Likes

hoge latency met packet loss en timeouts Onopgelost

Al sinds vorig jaar hebben wij last van hoge latency. Dit is de afgelopen weken steeds erger geworden. Tijdens het gamen is dit erg te merken, waar de latency af en toe boven de 400 schiet. Omdat ik e...

Ringfeart door Gedreven Liefhebber
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 15 Likes

Zijn mijn waardes modem goed? Onopgelost

Ik ben even weer in mijn modem de waardes aan het bekijken, Kan iemand aangeven of het oke is?

Theotje door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 13 Oplossingen
  • 45 Likes

Defect Ubee modem vervangen? Onopgelost

Sinds 2011 heb ik een Ubee evw3200 modem waarvan de WIFI regelmatig wegvalt en vast bellen ook regelmatig moeizaam was. Bedraad de PC aansluiten geeft geen oplossing en wat erger is, sinds gisteren he...

jozig door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht signaal sinds laatste monteurs bezoek Opgelost

Gewoon even ventileren, Soms moeten we toch ook minder goed nieuws melden. Na een storing op mijn signaal heeft de laatste monteur voor de zoveelste keer mijn AOP van de muur getrokken. Dit tegen mijn...

privateer door Gedreven Raadgever
  • 296 Topics
  • 11 Oplossingen
  • 63 Likes

Internet connection dropping daily Opgelost

Hello everyone, For +- 1 month I have been having daily connection issues. Most of the day the connection is fine but then will continuously drop for short periods (5 - 10 mins) for roughly one hour a...

Jasonpc door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel internetverbinding, geen of traag internet Onopgelost

Hallo, Sinds vanmiddag hebben wij opeens geen of erg traag internet, vanochtend was er nog niets aan de hand. In de tussenliggende tijd is er niks veranderd aan onze thuissituatie. Een storing is er n...

Cidion door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ping geregeld zeer instabiel (hoge jitter) Onopgelost

Sinds een aantal maanden is mijn ping soms/vaak zeer instabiel. De snelheid van het internet lijkt wel goed. Tijdens normaal gebruik is dit niet heel storend, maar wanneer dit probleem zich voordoet i...

rik1 door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Slechte kwaliteit bij videobellen Onopgelost

Goedendag, Mijn vriendin heeft een Ziggo Complete abonnement met 300 Mbit/s downloadsnelheid en 30 Mbit/s upload snelheid. Ze heeft een Connect Box en sinds vandaag ook WiFi boosters aangesloten. Brow...

Unstable connection Onopgelost

Hi everyone, I apologise for writing this in English, my spoken Dutch is reasonable, but my written isn't quite good enough to talk about technical things. For the last few months I have a 1Gbps/50Mbp...

spontane herstart Connect box. Onopgelost

Hallo,Bijna elke dag herstart de Connect box zich.Heb nieuwe splitter en kabels gekregen,geen verbetering. Hieronder de down en upstream gegevens.Wifibooster i.p.v eigen router geplaatst,ook geen verb...

Cerrone door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet trager dan normaal Onopgelost

Beste,ik ervaar al langere tijd trager internet.enig idee waar dit door zou kunnen komen.ik vermoed de power waardes van de downstream channel Huidige setup:Technicolor TC7210 Router/ModemCAT 6 Netwer...

spontane herstart modem meerdere keren per week Opgelost

Hallo Community, Sinds enige tijd (maanden) herstart het modem spontaan meerdere keren per week. Oorzaak onbekend. Internet ligt er dan 5-10 minuten uit. Hoe dit te verhelpen?een vraag over het modem....

ruud.tames door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Zijn deze urls geblokkeerd voor SMA omvormer? Onopgelost

Voor mijn nieuwe SMA omvormer van mijn zonnepanelen is het nodig dat er een aantal urls mijn omvormer kunnen bereiken of andersom ivm monitoring en het kunnen uitlezen van de omvormer gegevens en besc...

Up- en download snelheid te laag Opgelost

met product compleet zou de snelheid 300/30 moeten zijn. bij ons echter 80/30 wat nu?

kramer.cm door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Service Onopgelost

Ik heb een Connect box van Compal en een Mediabox Next. De Mediabox is bekabeld aangesloten op het modem.Vrijdagavond 2 april heb ik gebeld naar de helpdesk met een vraag over mijn Mediabox next.Wanne...

fvessen door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Connectbox valt frequent uit Onopgelost

Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad met Ziggo, modem al enkele keren van de spannin...

Sander84 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ziggo Connect Box icm Unifi AP AC Pro en STUN Onopgelost

Hoi, ik had onderstaande vraag ook al gesteld op het Inifi forum, maar die verwijzen me naar hier. Zou aan Ziggo modem liggen en niet aan Unifi. Beetje gemakkelijk, maar goed. Ik heb sinds enige tijd ...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen