Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

TR069 meldingen in logbestand Connectbox Onopgelost

Hallo, Ik heb net het logbestand van de Connectbox bekeken en zie dat ik elke dag meerdere TR069 meldingen heb. Is dit normaal?

Connect box niet te benaderen Onopgelost

Kom via Safari niet meer in de Connect box.Na het invoeren van mijn wachtwoord krijg ik de foutmelding:"Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem.Probeer het nogmaals"Via Chromeca...

Mein door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ping/lag spikes Onopgelost

Hallo,Ik heb al eerder een topic gehad, Zie de link hieronder:)https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Hoge-ping-Ping-spikes-Jitter-spikes/m-p/799726#M73421In dit topic kan ik niet meer reageren, Vanda...

Vainn door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox herstart regelmatig Onopgelost

Hallo Ziggo Community, Mijn Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Soms gaat het een hele tijd goed. Er zit geen patroon in. Ik zie in het forum dat anderen ditzelfde probleem ervaren na de ...

marcelp1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperend internet Onopgelost

Sinds enkele maanden hebben wij last van haperend internet. Wij met dit op zowel bedraad als op de wifi. De monteur is langs geweest en heeft de wand contact doos vernieuwd. Hij gaf aan dat we de mode...

Laptop bekabeld aansluiten. Onopgelost

Eigen laptop (Asus X52F) bekabeld aansluiten op connectbox werkt niet -geen internet-.Wifi wel ok. Poorten zijn ok, want andere laptop wel aansluitbaar. De Asus op andere routers aansluiten wekt wel g...

Meerdere malen per dag volledige uitval van internet (wifi en kabel) Onopgelost

Hallo, Sinds een lange tijd (ruim een half jaar) ervaar ik al problemen dat internet een aantal keer per dag volledig uitvalt, maar het lijkt steeds erger te worden en was vandaag meerdere keren per u...

ArpyAge door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN achter Ziggo modem bridge Onopgelost

Mijn Ziggo modem staat correct in bridge modus. Ik hebt een Ubiquiti USG die als router en als vpn functioneert. Hij is naar mij weten correct geconfigureerd kan er namelijk intern op het netwerk op p...

sbosman01 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd Onopgelost

Helaas is de snelheid nog steeds 50mbit in plaats van 75mbit. Modem is meerdere malen gereset. Staat in de huidige vorm in bridge modus, maar switchen naar de reguliere modus werkt ook niet. Klantense...

Tandrios door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Instabiel bekabeld internet - Gigabit - deel 2 Onopgelost

Beste @Mariska , @Marije en @tobiastheebe , excuses voor later reactie op mijn initiële post:https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Instabiel-bekabeld-internet-Gigabit/m-p/803620#M326764 hierbij post i...

Internet verbinding valt regelmatig weg Onopgelost

Beste forumleden, Sinds een aantal weken valt regelmatig de internetverbinding weg. Inmiddels is er een monteur geweest (16 juni) en heeft de AOP vernieuwd en een nieuwe modem geïnstalleerd dit heeft ...

Reint1 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vervanging Ubee EVW3200 Opgelost

Hoi Ziggo, Mijn modem gooit me er regelmatig uit. Ik maak gebruik van een Ubee EVW320B. Is het mogelijk deze te vervangen voor een nieuwere en zijn hier kosten aan verbonden? Vriendelijke groet,Sanit

Sanit door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wi-Fi drop down several time a day Onopgelost

Hello,I have a big problem with my wi-fi connection. Internet connection drops out. I moved in May to a new apartment and since then i have had a lot of problems with the connection... several connect...

Santre door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet verbinding valt vaak weg, veel TR069 meldingen Onopgelost

Afegelopen half jaar een aantal keer problemen gehad dat het internet uitvalt. Contact gehad met de Ziggo helpdesk, bekabeling + aansluiting in de meterkast is vervangen, de keer daarop is het modem v...

nellen1 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Deco X20 instellen als access point Onopgelost

Ik heb sinds enige maanden een nieuwe Connectbox in huis. Omdat we kennelijk nogal veel en dik beton hebben, werkt de WiFi verbinding eigenlijk alleen goed op de benedenverdieping. Op de tussenverdiep...

Deichmann door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Frequent uitvallen internet Onopgelost

Hallo allemaal, Internet valt bij mij frequent uit. Dan gaat de modem vanzelf herstarten. Kabel en wifi verbinding valt dan weg. Dit schept veel frustratie als je een stabiele verbinding nodig hebt om...

HCL1991 door Gedreven Meedenker
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lage downloadsnelheid, hoe kan ik dit verbeteren? Onopgelost

Hi, Ik heb een lage downloadsnelheid. ongeveer 30mbps. Uploaden is hetzelfde ook 30mbps. Configuratie - Connectbox - powerline TPlink WPA8630P die geeft aan 130mbps met de utility (alleen 5ghz wifi st...

Schaap1969 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt geregeld weg. Ook bij buren! Onopgelost

Het lijkt zins de snelheid omhoog is gegaan van 250 naar 300 dat de verbinding geregeld wegvalt. Vaak is dat tussen 16:00 en 17:00 het ergste. De connect box is dan ook niet te benaderen via het ip.Co...

Dave0701 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Regelmatig wegvallende verbinding door herstart Connectbox Onopgelost

Goedemorgen, Ik kreeg de tip om ook ff een eigen Topic aan te maken.Dit probleem is ook goed omschreven door @fam_eerden Ook ik heb een Dell XPS in combinatie met Ziggo Connectbox. Al enige tijd heb i...

Connectbox valt frequent uit Opgelost

Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad met Ziggo, modem al enkele keren van de spannin...

Sander84 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Waardes connectbox Opgelost

Goede middag, voorop gesteld dat ik geen problemen ondervind met mijn internet verbinding. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de waardes van mijn connectbox modem. Dus mijn vraag is kan er even naar...

Hatolex door Gedreven Liefhebber
  • 88 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 27 Likes

Connectbox met verkeerde adapter Opgelost

Ik heb vandaag tot mijn verbazing een heel pakket van ziggo en krijg ik een adapter bij mn connectbox die niet past?

Modem reset meerdere keren per dag Onopgelost

Ik heb een internetprobleem van jullie. Voor het jaar dat ik uw klant ben. de modem reset meerdere keren per dag. je kunt niet normaal leven. soms duurt de reset 1 uur. kan 4 keer achter elkaar resett...

Guda94 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ping geregeld zeer instabiel (hoge jitter) Onopgelost

Sinds een aantal maanden is mijn ping soms/vaak zeer instabiel. De snelheid van het internet lijkt wel goed. Tijdens normaal gebruik is dit niet heel storend, maar wanneer dit probleem zich voordoet i...

rik1 door Gedreven Liefhebber
  • 54 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Post RS-fouten met kabelsplitser Onopgelost

(Excuses voor grammaticale fouten, ik gebruik Google Translator.) Dit is de derde keer dat ik hierover post. Ik wacht weken om een reactie te krijgen en als ik eenmaal niet binnen een week op een reac...

Dundy door Stamgast
  • 70 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Authenticatieproblemen met wifi Onopgelost

Sinds enige tijd krijg ik op mijn gsm de boodschap Authenticatieproblemen, als ik verbinding wil maken met mijn wifi netwerk. Dit is het door Ziggo aan mij toegekende wifi . Heb de modem al eens geres...

GJALTO door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

connect box herstart vanuit zichzelf Onopgelost

Goedendag, connect box gaat zichzelf herstarten als ik bv een bepaalde site aanklik. bv als je op vesselfinder-punt-com naar de ever given zoekt.Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0Hardware vers...

DIKKEHENK door Liefhebber
  • 42 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Poortforwarding instellen/aanzetten Opgelost

Hallo,Ik zag al bij andere posts dat poortforwarding aangezet moet worden en ik heb al geprobeerd te bellen maar er wordt verteld dat er geen technische ondersteuning wordt gegeven. Kan iemand hier he...

TomVelden door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen