Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Community statistieken

  • 19.2KOplossingen
  • 38KDiscussies
  • 143KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

afspraak monteur Opgelost

IK heb een afspraak met een monteur op Binnenkort komt de monteur bij u langs. Zet u het meteen in uw agenda? Datum: 24 februari 2021 Tijd: Tussen 12:00 en 18:00 uur Ik wil deze verzetten (2 weken ops...

M. Beel door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen na pakketwijziging Onopgelost

Wij proberen al dagen contact op te nemen naar aanleiding van een pakketwijziging die niet helemaal goed gegaan is. Daar is eerder al een werkbon voor aangemaakt en we hebben daar vorige week dinsdag ...

ZC door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn Ziggo wijzig abonnement werkt na 2 maanden nog steeds niet Onopgelost

Hallo, Ik heb al twee maanden een probleem dat mijn Ziggo wijzig abonnement nog steeds niet werkt. Verschillende reacties gehad met name dat het wel eens met facturatie aanpassing te maken heeft. Nou ...

Kaan721 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen