Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Welke splitter? Onopgelost

Regelmatig moet ik mijn router Ciscso EPC3928 opnieuw opstarten om weer een stabiele internet verbinding te verkrijgen. De Mediamarkt (Ziggo balie) heeft mij de splitter DPO 2104 verkocht.Nu lees rege...

Frank L. door Stamgast
  • 40 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

Geen facturen of service mails worden verzonden door Ziggo Onopgelost

Ik krijg al ruim 2 jaar geen factuur-, service- of marketingmails van Ziggo. Tientallen keren contact gehad hierover, steeds dezelfde controles en daarna afwachten of het is opgelost.Niet dus! De enig...

Tella door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Korting bij verlengen jaarabbonement Onopgelost

Beste allemaal, Zojuist via 1200 gevraagd of er een korting inzit bij het verlengen van mijn jaar abonnement. Kreeg helaas te horen dat dit niet mogelijk was, ik vind dat wel opmerkelijk dat je als ni...

Waal door Gedreven Meedenker
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Moving out and wrong bills Onopgelost

Good afternoon, I recently left my house in the Netherlands and therefore canceled my contract and returned the device at the end of June. The client service previously ensured me that by providing pr...

Extra mediabox optie bij veranderen abbonement Opgelost

Hallo als ik inlog in mijn account en ga naar mijn abbo wijzigen kan ik alles zo laten bij internet en tv e.d. maar als ik dan naar extras bij TV scroll zie ik extra mediabox optie staan voor 4 euro p...

Online aanpassen abbo niet mogelijk. Opgelost

Waarom is het niet mogelijk om online een aanpassing aan mijn abbo door te voeren? Inlog gedaan op verschillende devices met verschillende browsers. Ook op de telefoon lukt dit niet. Hebben meer mense...

Glorieus door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kortingen op website kunnen niet worden nageleefd Onopgelost

Gisteren ben ik gebeld voor mijn nieuwe abonnement met Friends & Family (waar ik via een reclame op Ziggo Sport ben gekomen) korting en heb ik een goede deal kunnen maken voor mijn nieuwe abonnement. ...

Koeniejj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijziging abbo - wat gebeurt er met de gratis extra's Opgelost

Een vraag voor de specialisten hier. Ik heb nu tv standaard met CI+ module, internet compleet 300 en vaste telefonie, daarbij heb ik 2 * Vodafone Red. Nu zijn wij kabelloos tv gaan kijken met Apple TV...

Hatolex door Gedreven Liefhebber
  • 88 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 27 Likes

Afspraken over abonnement en kortingen niet nagekomen Opgelost

Dit overkwam ook mij!. IK liet me overhalen door een verkoopmedewerker om het tv Max pakket met NEXTBOX en internet Start 75 MB plus Vodafone Red abonnement 25 GB alles in een te nemen. *Beloofd op de...

Snowyboy door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Volop Bellen opzeggen Opgelost

Goedeavond, Ik heb een pakket internet compleet en ook digitaal tv compleet en volop bellen erbij. Nu kost volop bellen 12.95 pm wij gebruiken dat niet maar bellen heel sporadisch met de vaste telefon...

queenknoop door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Sport Totaal 2022 Onopgelost

Als in 2022 F1 verdwijnt uit jullie Ziggo Sport Totaal pakket gaat dan de prijs van het abbo omlaag maandelijks ? ik ben bang dat ik het antwoord al weet maar als we voor de NENT groep moeten gaan bet...

heuvela door Stamgast
  • 63 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Korting kwijt na wijziging Ziggo medewerker Onopgelost

Wij zijn overgestapt naar Ziggo sinds onze verhuizing, helaas had ik een 'foutje' gemaakt bij het kiezen van een abonnement. Alleen kabel tv en geen digitale televisie.Na contact met Ziggo bleek dit g...

Lisboa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijsverhoging na door onnodig gehuurde wifi boosters Onopgelost

Door diverse prive omstandigheden was ik niet in staat eerder te reageren. Helaas zag ik dat mijn vorige bericht op slot staat en ik niet meer blijk te kunnen reageren: https://community.ziggo.nl/t5/A...

Valentino door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Foutmeldingen in apps + storing zenders Opgelost

Geachte heer, mevrouw, Sinds 15 juni 2021 zijn wij aangesloten aan Ziggo. Helaas werkt een aantal dingen niet goed, te weten: - Ziggo go app: We krijgen steeds de melding dat we een abonnement nodig h...

Ziggo Go via kabel zoals vast bellen Opgelost

Hoi, Ik ben voor familie (ouders) een abonnement aan het uitzoeken. TV, terugkijken en bellen zijn noodzakelijk, internet niet dus ik kwam uit op Ziggo vast bellen: https://www.ziggo.nl/bellen/vast-be...

avdleye door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement niet aangepast, oude abonnementkosten op factuur Onopgelost

Goedemiddag, @Paul had voor mij een abonnements wijziging klaar gezet per 1 augustus. Maar nu komt de nieuwe factuur en er is niks aangepast blijkbaar. @Paul is afgelopen week niet meer online geweest...

ZNewbie door Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Abbonement activeren Onopgelost

Goedendag ze zouden mij vanaf donderdag al weer activeren op mijn wifi en internet maar er is nog steeds niets?

Afmelden Onopgelost

Hoe krijg ik die abonnement er af

Hanton38 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet only - Giga variant Alleen-lezen Opgelost

is het mogelijk om internet only ook af te nemen in giga variant https://www.ziggo.nl/internet/internet-only daar zie ik alleen start complete en max ik heb nu tv max next erbij maar ik maak daar hele...

robinjoo19 door Gedreven Raadgever
  • 533 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 140 Likes

Kan mijn abonnement niet inzien Alleen-lezen Opgelost

Kan mijn abonnement niet inzien en aanpassenHulp gevraagd

CEESR64 door Stamgast
  • 49 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Mediabox XL omruilen voor de Mediabox Next Opgelost

Goeiedag, Gisteren las ik ergens dat het nu mogelijk is om met Internet en tv Complete ook mogelijk is een Mediabox Next te krijgen. Dat wil ik wel en heb meteen online mijn abonnement omgezet van Int...

Arend M door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gegevens veranderen en abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mijn Internet abonnement aan te passen. Dit lukt me niet online, ik krijg telkens de melding 'Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…" Overigens heb ik vanmiddag met de helpdesk gebeld, die g...

Elgar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beschikbaarheid NEXT bestaande klanten. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is de NEXT niet beschikbaar voor bestaande klanten en enkel voor nieuwe klanten?Deze krijgen de next + 6 maanden korting en betalen hierna 50 cent meer, zgn voor de next. Bij hetzelfde pakket. ...

Glorieus door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

maxpakket aanbieding Onopgelost

Hallo, Eind afgelopen jaar ben ik ingegaan op de ziggo aanbieding voor het maxpakket, 12 maanden alles in 1 max voor de prijs van alles in 1 compleet. De prijs zou dus €68,- per maand zijn, echter wor...

DonChaot door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Fout in factuur Opgelost

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waa...

Jan F. door Super Expert
  • 16554 Topics
  • 1303 Oplossingen
  • 2855 Likes

Omzetten abonnement en eenmalige kosten Onopgelost

Als trouwe klant van Ziggo sinds 2009 ben ik sinds vandaag toch wel heel erg teleurgesteld in Ziggo. Wij hebben onze abonnement Alles in 1 omgezet naar Internet en TV Start. Wij hebben al vanaf het be...

Eleanor door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Ziggo tv pakket, welke zenders? Alleen-lezen Opgelost

Ok, ik heb nu Ziggo max met, naar ik begrijp zo'n 125+ tv zenders. Maar nu wil ik graag een overzicht ergens kunnen zien waar ik het verschil in zenders kan zien met het complete pakket, wat volgens m...

Na de Formule 1 raakt Ziggo ook de uitzendrechten van de Premier League kwijt Onopgelost

Weer domper voor Ziggo: Viaplay haalt ook rechten Premier League binnen​ De Premier League, de Engelse voetbalcompetitie, is vanaf 2022 te zien via streamingplatform Viaplay. Eerder verzekerde de Nord...

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 314 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 107 Likes

Oneerlijke aanbieding Onopgelost

Goedemiddag, In januari werd ik gebeld door een vriendelijke man met de vraag waarom ik een tijd daarvoor weg was gegaan bij Ziggo en of ik geen interesse had om weer terug over te stappen naar Ziggo....

Iris12 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen