Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Community statistieken

  • 19.2KOplossingen
  • 38KDiscussies
  • 143KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Problemen na pakketwijziging Onopgelost

Wij proberen al dagen contact op te nemen naar aanleiding van een pakketwijziging die niet helemaal goed gegaan is. Daar is eerder al een werkbon voor aangemaakt en we hebben daar vorige week dinsdag ...

ZC door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnemen aanpassen zit ik er dan direct weer een jaar vast Onopgelost

Beste Ik wilden mij Internet abonnement bekijken op mijn ziggo. Maar de website geeft aan dat mijn abonnement verouderd is en aangepast moeten worden. Als ik nu door de wizard heen loop en bijvoorbeel...

eduard_w door Gedreven Liefhebber
  • 37 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Beperkt internet bij tv only? Onopgelost

Mijn schoonmoeder van 85 heeft een tv start pakket met telefonie en internet start. Aangezien ze zelf met dat internet helemaal niets doet, zou ik voor haar willen downgraden naar alleen tv en bellen....

rowicom door Raadgever
  • 89 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 57 Likes

Pace Box > Media Box XL ? Onopgelost

Ik heb een startpakket Kabel TV met PACE box, waar ik niet tevreden over ben ivm beperkte mogelijkheden en storingen en vaak geen OnDemand vrnl in weekend. Voor i'net heb ik andere provider XS4all en ...

marthine door Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Ontkoppelen Mijn ziggo en Mijn Vodafone Opgelost

Mijn abonnement met Vodafone is in december 2020 afgelopen, ik heb nu een contract met een ander.Ik zou graag de koppeling van Mijn Ziggo en Mijn Vodafone ongedaan maken.Kunnen jullie mij helpen?Geert...

Gizsmo32 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

CI+ module opzeggen Onopgelost

Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn CI+ module opzeg. Ik heb dit abonnement een paar maanden geleden erbij genomen, helaas met weinig succes, na een maand werkte de module niet meer. Dus i...

Amber2608 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afkoop resterende abonnementstermijnen Onopgelost

Goedemiddag, Gisteren heb ik tot mijn grote schrik een factuur van bijna €600,00 ontvangen voor afkoop resterende abonnementstermijnen. Vorige jaar in oktober was een snellere internet aangeboden op m...

Marija.A. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn automatische incasso Opgelost

Goedendag, Ik zie dat mijn automatische incasso datum is gewijzigd van de 25ste naar de 22ste. Graag wil ik het weer op de oude data, de 25ste dus. Volgens de chat kan dat niet gewijzigd worden, maar ...

TV en bellen uit het pakket verwijderen? Onopgelost

goede avond, ik ben sinds paar dagen opzoek naar hoe ik TV en bellen uit mijn abonament kan halen, zodat ik nog alleen internet overhoud. De klantenservice is niet te bereiken via de telefoon en de ch...

CI+ module opzeggen Opgelost

Hallo, Ik zou graag mijn CI+ module willen opzeggen, maar kan nergens vinden waar ik dit kan doen. Gr. Mauricio

Cashback actie Mediamarkt i.c.m. abonnement Onopgelost

Goedemiddag, Recentelijk ben ik verhuisd. Het reeds aanhangige abonnement heb ik laten overzetten op mijn huisgenoot. Vrijdag jl. (12 februari) heb ik een alles-in-1 pakket besteld (ik wacht nog op de...

Bledder door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen