Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Community statistieken

  • 19.2KOplossingen
  • 38KDiscussies
  • 143KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Factuur - korting klopt niet Onopgelost

ik heb onlangs telefonisch een aanbieding gekregen van een half jaar korting en de mediabox xl , nu was de nota van januari 32,64 dus ik denk ah mooi das de korting voor het eerst en nu krijg ik tot m...

Problemen na pakketwijziging Onopgelost

Wij proberen al dagen contact op te nemen naar aanleiding van een pakketwijziging die niet helemaal goed gegaan is. Daar is eerder al een werkbon voor aangemaakt en we hebben daar vorige week dinsdag ...

ZC door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Detailed invoice Opgelost

My employer (English speaking) has requested a detailed breakdown of the Ziggo invoice. I am allowed to expense the internet costs, however the Ziggo invoice doesn't show a breakdown. Is it possible t...

Lexy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incassodatum terugzetten Onopgelost

Ik zou graag willen dat de incassodatum weer terug gezet wordt Mijn baas gaat mij echt niet eerder betalen om me rekening van ziggo te kunnen betalen Dus graag terug zetten naar de oude datum

YWO door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Incassodatum Onopgelost

Best Ziggo Community, Eind vorig jaar heb ik jullie gevraagd of mijn incassodatum aangepast kon worden naar een datum na de 23e van de maand. Dit hebben jullie toen voor mij aangepast waar ik zeer con...

KKunst door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Factuurmoment verplaatsen Opgelost

Kan dit ipv de 22e naar een moment na de 25e worden verplaatst?

17178660 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afkoop resterende abonnementstermijnen Onopgelost

Goedemiddag, Gisteren heb ik tot mijn grote schrik een factuur van bijna €600,00 ontvangen voor afkoop resterende abonnementstermijnen. Vorige jaar in oktober was een snellere internet aangeboden op m...

Marija.A. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn automatische incasso Opgelost

Goedendag, Ik zie dat mijn automatische incasso datum is gewijzigd van de 25ste naar de 22ste. Graag wil ik het weer op de oude data, de 25ste dus. Volgens de chat kan dat niet gewijzigd worden, maar ...

incassodatum Opgelost

goedemorgen, zou u voor mij de incassodatum kunnen wijzigen naar de 28 van de maand? mvg janet smitshuysen

janet1972 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onsympathieke medewerkers klanten service Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag belde ik even over een factuur van waar ik het bedrag nogal hoog vond. Na even de factuur te hebben bekeken kwam ik erachter dat dit om het contract heb wat tot 2-3-2021 loopt. Ik heb inmiddel...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen