Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Moving out and wrong bills Onopgelost

Good afternoon, I recently left my house in the Netherlands and therefore canceled my contract and returned the device at the end of June. The client service previously ensured me that by providing pr...

Afspraken over abonnement en kortingen niet nagekomen Opgelost

Dit overkwam ook mij!. IK liet me overhalen door een verkoopmedewerker om het tv Max pakket met NEXTBOX en internet Start 75 MB plus Vodafone Red abonnement 25 GB alles in een te nemen. *Beloofd op de...

Snowyboy door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Korting kwijt na wijziging Ziggo medewerker Onopgelost

Wij zijn overgestapt naar Ziggo sinds onze verhuizing, helaas had ik een 'foutje' gemaakt bij het kiezen van een abonnement. Alleen kabel tv en geen digitale televisie.Na contact met Ziggo bleek dit g...

Lisboa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijsverhoging na door onnodig gehuurde wifi boosters Onopgelost

Door diverse prive omstandigheden was ik niet in staat eerder te reageren. Helaas zag ik dat mijn vorige bericht op slot staat en ik niet meer blijk te kunnen reageren: https://community.ziggo.nl/t5/A...

Valentino door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. ...

Abonnement niet aangepast, oude abonnementkosten op factuur Onopgelost

Goedemiddag, @Paul had voor mij een abonnements wijziging klaar gezet per 1 augustus. Maar nu komt de nieuwe factuur en er is niks aangepast blijkbaar. @Paul is afgelopen week niet meer online geweest...

ZNewbie door Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Automatische incasso Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik wil de datum van mijn automatische incasso verplaatsen naar later in de maand 29 of 30, kunnen jullie dat voor mij regelen.Alvast bedankt.

brillo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

maxpakket aanbieding Onopgelost

Hallo, Eind afgelopen jaar ben ik ingegaan op de ziggo aanbieding voor het maxpakket, 12 maanden alles in 1 max voor de prijs van alles in 1 compleet. De prijs zou dus €68,- per maand zijn, echter wor...

DonChaot door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Fout in factuur Opgelost

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waa...

Jan F. door Super Expert
  • 16554 Topics
  • 1303 Oplossingen
  • 2855 Likes

wisselen van abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezers,ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) En stop dus dan met het lo...

Polle1949 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Incassodatum aanpassen Alleen-lezen Opgelost

L.S Hoe kan ik dit aan laten passen naar de 29e van de maand? GroetDirk

davg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Factuur klopt niet Opgelost

Ik ben overgestapt naar Ziggo alles in 1 n.a.v. een aanbieding dat het de eerste 6 maanden 29,95 zou kosten inclusief btw. Echter wordt er nu zo’n 46 euro afgeschreven want er wordt btw aan toegevoegd...

automatische incasso Opgelost

ik wil de datum van mijn automatische incasso verschuiven naar later in de maand, zeg de 28e. wie kan dat regelen?

Onsympathieke medewerkers klanten service Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag belde ik even over een factuur van waar ik het bedrag nogal hoog vond. Na even de factuur te hebben bekeken kwam ik erachter dat dit om het contract heb wat tot 2-3-2021 loopt. Ik heb inmiddel...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen