Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.8KOplossingen
  • 41.5KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Factuur klopt niet Opgelost

Ik ben overgestapt naar Ziggo alles in 1 n.a.v. een aanbieding dat het de eerste 6 maanden 29,95 zou kosten inclusief btw. Echter wordt er nu zo’n 46 euro afgeschreven want er wordt btw aan toegevoegd...

automatische incasso Opgelost

ik wil de datum van mijn automatische incasso verschuiven naar later in de maand, zeg de 28e. wie kan dat regelen?

Onsympathieke medewerkers klanten service Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag belde ik even over een factuur van waar ik het bedrag nogal hoog vond. Na even de factuur te hebben bekeken kwam ik erachter dat dit om het contract heb wat tot 2-3-2021 loopt. Ik heb inmiddel...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen