Maak jij gebruik van Ziggo, Vodafone of van beide? Dan kun je binnenkort alles over je abonnement vinden in de nieuwe Vodafone & Ziggo app. Zo heb je op één plek informatie over al je producten, facturen en alle voordelen van Priority.
Wil jij de nieuwe Vodafone & Ziggo app installeren? Dat kan! In de App Store van Apple en de Google Play store is de app beschikbaar.
Gemak en voordeel bij de hand
De nieuwe Vodafone & Ziggo app biedt veel voordelen. Zo is er één plek waar je je abonnementen van Vodafone en Ziggo kan inzien en beheren. Ook is het mogelijk op dezelfde plek 24/7 te chatten met zowel de klantenservice van Ziggo als Vodafone.
De voordelen van de Vodafone & Ziggo app op een rij
Elke dag het beste entertainment
In de app zijn gemakkelijk streamingdiensten te bestellen, extra zenders aan te vragen en is het mogelijk om maandelijks diensten aan- en uit te zetten. Daarnaast zijn er tips voor films, series en tv-programma’s te vinden, en kun je er gemakkelijk doorklikken naar het Priority-aanbod. Daarmee profiteer je van voorrang en voordeel bij concerten, sportwedstrijden en uitjes en kun je meedoen aan winacties.
Ik heb alleen Ziggo, is deze app ook voor mij bedoeld?
Jazeker, ook als je alléén Ziggo hebt maak je gebruik van de Vodafone & Ziggo app. Je vindt al je vertrouwde informatie uit de Mijn Ziggo app ook terug in de nieuwe app.
Met welke inloggegevens moet ik inloggen in de nieuwe app?
Je kunt gewoon inloggen met je vertrouwde Mijn Ziggo inloggegevens.
Mijn inloggegevens werken niet, hoe los ik dit op?
Je kunt hier zelf je logingegevens eenvoudig opvragen.
Ik kan de nieuwe Vodafone & Mijn Ziggo app niet vinden, wat kan ik doen?
Wacht dan nog even geduldig af, binnen enkele dagen is de nieuwe app voor iedereen beschikbaar in de bekende app stores.
Ik heb een oude telefoon werkt de nieuwe app hier wel op?
De minimale systeemeisen voor de Vodafone & Ziggo app zijn voor Android versie 9.0 of hoger. Voor iOS is dit 14.0 of hoger.
Heb jij een vraag of wil je graag je ervaringen delen over de nieuwe Vodafone & Ziggo app? Laat het dan de Community weten!
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.