Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2747Posts
  • 290Oplossingen
  • 2053Likes

TV Max wordt uitgebreid met alle zenders van Ziggo Sport Totaal

Vanaf 4 april wordt Ziggo Sport Totaal toegevoegd aan het TV Max pakket. Heb jij het TV Max pakket in huis? Dan word je in de week van 28 maart persoonlijk geïnformeerd wat dit voor jou betekent. Hou je mail of brievenbus dus goed in de gaten!

FAQ

Ik heb wel het TV Max pakket maar de Ziggo Sport Totaal doet het nog niet. Wat moet ik doen?

De zenders van Ziggo Sport Totaal worden automatisch geactiveerd in de maanden april en mei. 

Waarom wordt Ziggo Sport Totaal alleen maar toegevoegd in dit TV Max pakket?

TV Max is het meest uitgebreide pakket waarin we alle ‘eigen’ Ziggo content willen aanbieden aan onze klanten. 

Welke sporten kan ik bekijken met Ziggo Sport Totaal?

Bij Ziggo Sport Totaal kies je uit de volgende sporten: voetbal, racing, tennis, golf, handbal, basketbal, hockey, rugby, atletiek, volleybal, wintersporten, beachvolleybal, wielersport en wielrennen. Daarnaast is er een apart kanaal beschikbaar met documentaires en talkshows.

Met welke zenders wordt het TV Max pakket uitgebreid?

Het zenderpakket wordt uitgebreid met zes sportkanalen.

Zender Kanaalnummer
Ziggo Sport Select HD 401
Ziggo Sport Voetbal HD 402
Ziggo Sport Golf HD 403
Ziggo Sport Racing HD 404
Ziggo Sport Docu HD 405
Ziggo Sport Tennis HD 406

Ik heb géén TV Max. Kan ik dan ook gratis naar Ziggo Sport Totaal kijken?

Heb je een abonnement op Kabel TV of TV Standard? Dan heb je al toegang tot kanaal 14, Ziggo Sport. Wil je graag gratis gebruik maken van Ziggo Sport Totaal? Combineer dan Vodafone met Ziggo en maak gebruik van de vele voordelen. Lees er hier alles over.

41 Reacties

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
Elke maand in je inbox

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws