Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime’. SkyShowtime krijgt vanaf 4 juli ook een eigen kanaalnummer op de Next Mini en Mediabox Next, namelijk kanaal 157.
Wat is er allemaal te zien op SkyShowtime?
SkyShowtime is een nieuwe streamingdienst waar wereldberoemde studio's samenkomen: Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios en Peacock. De unieke catalogus barst van de spannende en boeiende films en series, van nieuwe en exclusieve titels tot je favorieten van vroeger en nu. SkyShowtime heeft films en series voor kinderen en gezinnen, maar ook waargebeurde verhalen en documentaires.
Wat kost SkyShowtime?
Een SkyShowtime-abonnement kost € 8,99 per maand en is maandelijks opzegbaar. Heb je TV Max? Dan zit SkyShowtime gratis inbegrepen in je pakket.
Heb je Vodafone en Ziggo internet samen? Dan kan je SkyShowtime kiezen als extra tv-pakket.
Hoe bestel ik SkyShowtime bij Ziggo?
SkyShowtime bestel je via Mijn Ziggo of in Mijn Ziggo app.
SkyShowtime bestellen via je browser
Je wordt nu doorgestuurd naar SkyShowtime om de aanmelding en registratie af te ronden. Zodra je hebt besteld, komt je app terecht in ‘Beheren’ - rechts naast ‘Bestellen'.
SkyShowtime bestellen via Vodafone & Ziggo app
Je wordt nu doorgestuurd naar SkyShowtime om de aanmelding en registratie af te ronden. Zodra je hebt besteld, komt je app terecht in ‘Beheren’ - rechts naast ‘Bestellen'.
Wat is het verschil tussen SkyShowtime via Ziggo en van SkyShowtime zelf?
De manier waarop je betaalt verschilt. Als je SkyShowtime bij Ziggo bestelt, betaal je de abonnementskosten van je SkyShowtime-abonnement via je Ziggo rekening. Wel zo makkelijk om het overzicht te bewaren. Heb je een Next Mini of Mediabox Next? Dan kun je de SkyShowtime-app altijd via je mediabox gebruiken. Het maakt dan niet uit of je je abonnement hebt afgesloten via SkyShowtime of via Ziggo.
Ik heb geen Mediabox Next of Next mini, kan ik dan SkyShowtime wel via Ziggo af te nemen?
Ja hoor ook zonder de Next of Next Mini kun je SkyShowtime bij Ziggo bestellen via Mijn Ziggo of via de Mijn Ziggo app.
Hoeveel streams kan ik tegelijk bekijken?
Met een SkyShowtime-abonnement via Ziggo kan je op 3 apparaten tegelijk kijken. Het gebruik van SkyShowtime via de Mediabox Next of Next Mini, wordt gezien als een stream.
Zit je nog met een vraag? Laat het ons weten en laat een reactie achter!
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.