Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Update Ziggo GO (gearchiveerd)

Laatste update: 25 januari 2024

Dit artikel is gearchiveerd en niet meer up-to-date. Voor vragen en antwoorden ga je naar Ziggo GO.

< Naar Ziggo GO > 

1.048 Reacties 1.048
suzanjeroen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Zou ook handig zijn als jullie ook de resolutie veranderen naar 1080p

HRJ

Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

De look & feel is voor gebruikers van de Ziggo Go TV app (dmv Chromecast Google TV) niet vergelijkbaar als die van de mediabox.

Waarom is de beeldkwaliteit niet gelijkwaardig ? Enig zicht dat dit op korte termijn wordt gerealiseerd ?

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Joepie, misschien hoef ik na een filmpje te hebben gekeken niet bij de volgende film weer opnieuw in te loggen.  Krijg er wat van.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @suzanjeroen en @HRJ, goede feedback! Deze wens is uiteraard bij ons bekend, maar helaas is er op dit moment nog geen verdere concrete informatie over. Zodra dat wel zo is, laat ik het weten!

 

@WOLFRAAM, Zuur om te horen dat je telkens uitgelogd wordt. We zien hier meer meldingen over en hebben het op dit moment in onderzoek.

pgovers

Level 6
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 35Likes

Zou ook fijn zijn dat de resolutie omhoog gaat eindelijk naar 1080 of liefst natuurlijk 4k

 

ook is erg vervelend dat je steeds de ondertiteling moet uitzetten als deze op Nederlands staat ingesteld. ( Apple TV) 

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Kan er straks ook HDR weergegeven worden op ESPN UHD in de Ziggo go app op de Apple tv 4K?

j.verkouter

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Waarom geen erotische zenders op Ziggo Go

Johan4

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wanneer eens een app voor

smart tv  

hebben we meer aan dan een andere look

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Apple TV is eigenlijk het beste smart TV gedeelte wat je maar kan wensen.

Alleen is het een los apparaat wat je moet aanschaffen.

Vodafone Duitsland biedt trouwens een Apple TV apparaat aan in hun televisie abonnement.

Het zou mooi zijn als Ziggo hier ook eens over nadenkt. 

 

Vodafone now offering Apple TV 4K as free set-top box alternative for GigaTV customers in Germany - ...

Pk9

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo denkt niet na. Belooft wat maar komt ook niks na!

comart

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is ontzettend storend dat in mijn caravan de ziggo go app op mijn android boxje niet werkt omdat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk. Dus daarom aangewezen om via tablet of telefoon te streamen. En dat in deze tijd!!!

 

Hellen50

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zou ook fijn zijn dat we dit jaar ook op de camping Ziggo go kunnen gebruiken. Zelfs een gedownload filmpje kijken gaat niet.  Waardeloos dat Ziggo go

engelsa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jullie mogen er best wat voor doen met zulke dure abonnementen.

GerardvanTol

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Windows 11 wordt niet genoemd, is daar een probleem mee?

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zou nog een wens hebben " buiten natuurlijk dat ik na een filmpje opnieuw moet inloggen". Ik gebruik me Galaxy Tab S4 tablet om ziggo go door te streamen soms moet je dus de ondertiteling op Nederlands zetten als je dit eenmaal gedaan hebt en je stream dan naar je tv Sony dan heb je overlappende Nederlandse tekst, dan kan ik eerst weer op me tablet de ondertiteling uitzetten. Waarom is dat, dit zijn zoveel handelingen.

Ineke1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het zou ook fijn zijn dat Ziggo Go niet automatisch naar een volgende aflevering gaat, voordat de vorige aflevering is afgelopen. Zo mis je steeds het laatste stuk van een aflevering.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Waarom geen erotische zenders op Ziggo Go

Hi @j.verkouter - Dit heeft met regelgeving te maken, daar komt ook bij deze nieuwe update geen verandering in.

 

Zou ook fijn zijn dat we dit jaar ook op de camping Ziggo go kunnen gebruiken. Zelfs een gedownload filmpje kijken gaat niet.  Waardeloos dat Ziggo go

@Hellen50 - Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies misgaat. Krijg je bepaalde foutmeldingen?

 

Het is ontzettend storend dat in mijn caravan de ziggo go app op mijn android boxje niet werkt omdat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk. Dus daarom aangewezen om via tablet of telefoon te streamen. En dat in deze tijd!!!

@comart - De Ziggo GO TV app is bedoeld als (draadloze) oplossing voor je 2e of 3e TV in huis. Voor buitenshuis gebruik is er inderdaad de Ziggo GO app.

 

Windows 11 wordt niet genoemd, is daar een probleem mee?

@GerardvanTol Scherp, die hoort er gewoon bij te staan. Gaan we toevoegen! 🙂

 

Ik gebruik me Galaxy Tab S4 tablet om ziggo go door te streamen soms moet je dus de ondertiteling op Nederlands zetten als je dit eenmaal gedaan hebt en je stream dan naar je tv Sony dan heb je overlappende Nederlandse tekst, dan kan ik eerst weer op me tablet de ondertiteling uitzetten. Waarom is dat, dit zijn zoveel handelingen.

@WOLFRAAM - Dat klinkt als een bug! Gaan we doorzetten, dank voor je melding.

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ben ik weer, als er toch een update komt kijk dan even naar Love Nature Chromecast is nog steeds niet toegestaan voor deze zender, terwijl deze educatief is voor het onderwijs.

sjorshoens

Level 4
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Beste medewerkers wanneer komt ziggo go update voor iedereen beschikbaar 

Uitgelicht topic