Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Update: 8 november 2022
Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores
Deze bevat onder andere:
Wat zijn de minimale systeemeisen voor deze update?
Waarom werkt de oude Ziggo Go app versie’ en ‘sideloaded’ niet meer?
Ik heb problemen met de nieuwe versie, wanneer worden de issues opgelost?
Wat houdt deze update achter de schermen in?
Door de update versimpelen we de achterliggende code waardoor het onderhoud en ontwikkeling veel efficiënter wordt. Dit betekent dat we sneller en eenvoudiger de app kunnen doorontwikkelen. De Ziggo GO ervaring wordt hiermee vergelijkbaar ongeacht het televisieproduct wat je van ons in huis hebt.
@Dave! Helaas, dat helpt niets al meerdere keren geprobeerd.
Wat nog erger is ik had geen enkel probleem op mijn Sony TV met continu opnieuw moeten aanmelden meer en ineens sinds afgelopen weekend... Elke dag problemen... 😭😭😭
Bij mij net zo. Af en toe was er een hapering maar daar was mee "te leven". Nu sinds 2 weken erg vaak opnieuw inloggen op de tv.
Ik heb overigens 2 Philips TV's. Lijkt dat een model er minder last van heeft dan de ander. Die heeft overigens Android 9 en degene met issues Android 10.
Afkloppen, maar ik heb al zeker twee weken niet hoeven in te loggen. En ik kijk niet zo vaak, soms meer dan drie dagen niet. (Laatste app / Google TV dongle 4K)
Nu ik erover nadenk: ik heb geen inlogproblemen meer sinds ik het aantal 'Mijn zenders' heb teruggebracht naar 15. Daarvoor had ik er een stuk of 30. (Laatste app / Google TV dongle 4K)
Vandaag, na de race, toch maar eens via de ViaPlay website website gekeken naar de F1 show, nadat Max Verstappen wereldkampioen is geworden. Het starten van de live stream was weer eens een drama, laden...laden en nog eens laden. Daarna alles maar afgebroken en 'live' gestart. Dat ging wel en daarna op de tijd balk maar naar het begin van het programma gegaan.
Maar m.b.t. ZiggoGo.Tv, via Viaplay dus ook geen schrijf acties naar disk !!
Dus, als vele andere streaming websites/diensten niet naar disk schrijven, terwijl ZiggoGo.Tv nog steeds heel veel data naar disk schrijft, is het dus DUIDELIJK een BUG in ZiggoGo.Tv en is dit weer een voorbeeld dat ZiggoGo.Tv verschrikkelijk slecht geprogrammeerd is.
En ondanks, dat hier ondertussen toch veel bewijs staat, is deze bug nog steeds niet opgenomen in de Issue lijst. Alwaar het ook nog eens verschrikkelijk stil blijft, m.b.t. updates voor de andere openstaande issues !!
iOS app Ziggo Go 4.42.50.16 iPhone iOS 15.7Terwijl in de film aangegeven staat dat er Nl ondertitels zijn, ontbreekt het ondertitel icoon rechtsboven in beeld.
@paulpleijs - Ook aan onze kant wordt op dit moment een scenario onderzocht in de richting van (aantal) zenders en vooral wijzigingen in de EPG/data daarvan. Dit sluit mogelijk aan bij jouw vermoeden. Als daar wat concreets uitkomt, laat ik het uiteraard weten. Dank in ieder geval voor je eigen ervaringen, dit heb ik ook gedeeld!
@Pasi - Er is helaas nog veel onduidelijk/onbekend over dit issue, ondanks dat je het ontzettend helder weet te benoemen en te vergelijken. Dit was de reden dat hij nog niet in de lijst was opgenomen, ik heb hem alsnog toegevoegd.
@Loekjehe - Erg opvallend. Ik zie dat je ook een eigen topic bent gestart over dit issue, top. Er komt daar binnenkort iemand langs om verder met je in dit probleem te duiken.
Heeft Ziggo al overwogen om de vroegere docent Duits van Jochem Myjer contact op te laten nemen met de 'ontwikkelaar' van de app?
"Stop maar.... begin maar helemaal opnieuw....."
https://www.youtube.com/watch?v=X7DCK6560ao
Kan die domme serie koppeling eruit !!!
Al de zoveelste keer dat op het spannenste moment onderborken wordt met eerst onzinnige mededelineg later ineens ergens anders in de volgende aflevering verder!!!
Nog veel te vaak inloggen. De ondertitel optie staat overal aan de volg serie optie staat ook standaard aan. De serie volger blijft onzin start en stop tijden gebruiken (met een herhaling van de aflevering na een paar dagen is het ding echt de kluts kwijt)
Heb het de laatste weken niet meer meegemaakt dat er laden of geen programma informatie blijft staan, deze wordt ververst.
Heb de laatste weken nog wel diverse crashes gehad bij het openen van het ziggo venster (computer blijft ernstig hangen). Het na TV kijken openen van community ziggo tab en later weer de TV tab is een grote boosdoener in deze.
Hoe lang ga ik nog op een oplossing wachten? Ziggogo op Safari doet het al niet meer sinds juni. Tot voor kort kon ik nog tv (terug-)kijken op de iPad of iPhone met de ziggogo-app. Dat is nu helaas ook afgelopen. Waarom zit ik nog bij Ziggo? Als ik klaag neemt Ziggo geen verantwoordelijkheid maar word ik verwezen naar de community (dus kom ik nou maar bij jou zeuren). Wat nu? En waarom krijgen we geen compensatie? Wat een waardeloze gang van zaken!
Inmiddels 12 oktober, sinds de update in juni dagelijks opnieuw inloggen, snelheid is beter geworden, maar nog lang niet gelijk (of beter) dan de oude versie van voor de juni update. @Ziggo is 4 maanden niet erg lang om een app die nooit live had mogen gaan in zijn huidige status te fixen. Is er uberhaubt zicht op oplossingen. Klaag niet gauw, maar na 4 maanden raakt me geduld wel op....
Gisteren weer geprobeerd een voetbalwedstrijd te kijken op mijn Google TV dongle, maar net als bij de F1 wedstrijd van Max in Zandvoort niet om aan te zien, traag en haperend beeld . Geldt eigelijk voor alle sportwedstrijden die snel zijn. Speedtest geeft aan dat de verbinding makkelijk 8K aan moet kunnen, HBO, Netflix etc alles kan ik prima kijken op 4K, waarom dan niet een sportwedstrijd bij Ziggo? Dit duurt veel te lang Ziggo! Nu de winter in aantocht is en ik wat meer binnen zit en TV wil kijken moet het wel opgelost zijn. Schaam je. (nog los van het toch nog steeds terugkerend probleem van het opnieuw inloggen, lijkt wat minder te zijn, maar dus nog steeds te vaak)
@Alex Ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik betaal maandelijks ca €11 voor Series&Movies en dan verwacht ik dat de ondertitels werken. Graag jullie
Via Android tv kastje moet ik keer op keer opnieuw inloggen terwijl dat op Apple TV en andere apps nooit hoeft. Andere apps op Android tv hebben daar geen last van.
Tja, nog steeds een app die voor de nodige ergernis zorgt. Met name door het onvoorspelbare gedrag. Nu weer moet ik op m'n tablet (bijna) altijd de cache eerst wissen, anders weigert de app op te starten. Geen enkele andere app heeft dit nodig. Ook wordt steeds na een tijdje kijken (ja, heus dat kan) zonder waarschuwing de app afgesloten.
Build: 4.42.5016+1795
Device: LENOVO Lenovo TB-X505F
OS: Android 10 (SDK 29)
Video Player: 2.14.1
Conviva: 4.0.13.171
@M. de B. - Ik heb hier op je gereageerd.
@Loekjehe - Ik heb hier op je gereageerd
@Lowlander61 - Gaat het dan om de TV App op de Chromecast zelf en keek je live? En ik begrijp daaruit dat het dus vooral soort tearing was waar je last van had?
@Dunnie - Dit probleem is helaas bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Je leest er hier meer over.
@RGE53 - Dank voor je bevindingen, we zien vooral crashes bij iOS, maar je lijkt hetzelfde ervaren. Wat betreft het opstarten: We hebben een scenario in onderzoek waarbij de app niet meer (goed) opstart als je hem eerder aan hebt gehad. Werkt het 'killen' van de app op de achtergrond ook om hem opnieuw op te starten?
@Alex: Zal het eens proberen of het helpt.
Hoi @Alex ,
Is er al een verbetering te verwachten dat je niet steeds moet inlogen op ZiggoGo op tv?
Anders ga ik maar mijn paswoord korter maken want je wordt er niet goed van steeds.
Sony heb ik.
@Alex staat doorspoelen van opnames al ergens op de issue lijst. Een reclame door spoelen met 30 seconden per keer werkt niet echt handig. En waar in de oude app indrukken een goede oplossing is, is dit met de huidige app zo stotterend, dat je al gauw veel te ver bent waarna je met 10 seconden per keer terug kan. Is er uberhaubt iemand die de 30 en 10 seconden optie gebruikt?
Aangezien Ziggo FireFox niet ondersteund voor hun ZiggoGo.Tv app ( ze krijgen ook dat niet werkende ), deze week dus maar 'gedwongen' overgestapt naar Edge.
Ik vind het heerlijk ( kuch ) om nu in Edge, iedere keer weer 😒 te mogen inloggen 😠, want dát ging in FireFox tenminste wel goed.
Ja, Ziggo kan het blijkbaar niet makkelijker en beter maken, maar wel duurder 😱 ...
@Ziggo Alex: het gaat om de Ziggo app op de chromecast TV van google. Streaming gaat wel goed. Volgens mij geen tearing, Eerder een soort van slow-motion en dan weer verspringen naar daar waar het beeld zou moeten zijn.
Goedemorgen,
Ik heb de afgelopen 2 à 3 weken alweer 4 to 5 keer opnieuw moeten inloggen. Dit lijkt een issue wat is teruggekeerd. Erg vervelend.
DEVICE: PC met twee schermen met verschillende DPI scaling.
BROWSER(s): Edge en Chrome
PROBLEEM: De overlay met de bedienings elementen wordt verkeerd geschaald wanneer een venster naar een andere monitor wordt verplaatst... waardoor input (mouse of keyboard) onmogelijk wordt.
Ik heb hier meerdere malen gevraagd dit op te lossen (compleet met screenshots etc), maar zie het nog steeds niet genoemd onder 'known issues'.
Het lijkt simpel: het betreft 1 property (transform:scale) van 1 element (flt-semantics-host)
Wanneer wordt het probleem met streamen van de app middels chromecast opgelost (probleem: constant blijven laden)?? Probleem duurt al maanden en heb ik ook meerdere keren gemeld.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...