Wat zijn de minimale systeemeisen voor deze update?
- iOS vanaf 12.0
- Android vanaf v6.0 (marshmallow)
- Browsers op Windows 7,8,10,11: Chrome, Firefox, Edge
- Browsers op MAC OSX10: Chrome, Firefox, Safari
- AndroidTV vanaf v5.1 OS
- Apple TV 4de generatie vanaf tvOS 12
- Fire TV vanaf 1st generatie (alle apparaten), Android v5.1
Waarom werkt de oude Ziggo Go app versie’ en ‘sideloaded’ niet meer?
- Omdat we de oude app versie hebben uitgezet. Dat heeft te maken met platform licenties die zijn verlopen voor ondersteuningselementen in het netwerk voor de oude apps.
- We hebben steeds meer Ziggo GO-apps op verschillende platformen met verschillende gebruikerservaringen, waardoor doorontwikkeling steeds uitdagender en tijdrovender is geworden. De oplossing hiervoor was onze klanten overbrengen naar één systeem.
Ik heb problemen met de nieuwe versie, wanneer worden de issues opgelost?
- Android crash issues en Fire TV login issues waren op 1 juli 2022 opgelost
- De algehele performance (traagheid, responsiviteit) is met de laatste update (4.42.5016) opnieuw flink verbeterd. Uiteraard blijven we dit monitoren en wordt hier ook in toekomstige updates verder aan gewerkt.
Wat houdt deze update achter de schermen in?
Door de update versimpelen we de achterliggende code waardoor het onderhoud en ontwikkeling veel efficiënter wordt. Dit betekent dat we sneller en eenvoudiger de app kunnen doorontwikkelen. De Ziggo GO ervaring wordt hiermee vergelijkbaar ongeacht het televisieproduct wat je van ons in huis hebt.