Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Update: 17 november 10:47 uur Ziggo
kom je in aanmerking voor gratis toegang tot SkyShowtime? Dan ontvang je tussen 26 oktober en 22 december via de post of e-mail persoonlijk bericht over het activeren van je SkyShowtime account.
Vanaf dit najaar is de streamingdienst SkyShowtime volledig inbegrepen bij een TV Max-abonnement en beschikbaar als extra tv-pakket voor klanten die internet van Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineren. SkyShowtime zal hiermee het huidige Movies & Series L en Movies & Series XL van Ziggo vervangen.
🎥🍿 - Movies en Series L heet voortaan SkyShowtime
🎥🍿 - Movies en Series XL heet voortaan SkyShowtime & TV Zenders Plus
Meer weten? Hier lees je alle info!
< Dit is er veranderd >
Heb jij Movies & Series L of XL in je tv-pakket? Dan geniet je van een selectie van de beste films en series van SkyShowtime. Titels zoals Babylon, iCarly, Nope, PAW Patrol, Rabbit Hole, Star Trek: Strange New Worlds (S1), Ticket to Paradise, Top Gun: Maverick, Tulsa King, Yellowjackets (S1 & S2) en Yellowstone (S1-5) heb je tot je beschikking. Benieuwd naar alle titels?
< Naar het complete SkySkowtime overzicht >
Ik maak momenteel gebruik van een ander gratis extra tv-pakket? Hoe zet ik dit om naar Movies & Series L?
Combineer jij het internet van Ziggo met Vodafone of hollandsenieuwe? Dan kun je gebruik maken van de Volop extra voordelen. Dit pas je gemakkelijk aan via Mijn Ziggo:
Ik heb al een SkyShowtime abonnement. Kan ik mijn abonnement opzeggen nu ik een gedeelte van de content ook via Ziggo kan kijken?
Met een losstaand SkyShowtime-abonnement heb je toegang tot de volledige catalogus in de SkyShowtime-app. Daarnaast heb je toegang tot kijkprofielen en kijkhistorie in de app. Als je SkyShowtime nu stopzet, verlies je al deze functies. In je Ziggo tv-menu zie je een selectie van de grootste titels van SkyShowtime. Tussen 26 oktober en 22 december krijg je persoonlijk bericht over het activeren van een SkyShowtime-account via Ziggo. Je kunt je huidige SkyShowtime abonnement dan probleemloos overzetten naar Ziggo.
Moet ik ook extra betalen voor het beste van SkyShowtime?
De beste SkyShowtime titels zijn vanaf 22 augustus onderdeel van Movies & Series L en Movies & Series XL. Als je één van deze pakketten hebt, hoef je voor het beste van SkyShowtime niet extra te betalen.
Waar kijk ik de beste titels van SkyShowtime?
Je kijkt de beste titels van SkyShowtime in je tv-menu, bij ‘Films & Series’ op de Mediabox XL, Mediabox Next of Next Mini. Bij overige mediaboxen vind je de titels bij ‘Movies & Series (XL)’. Ook kun je kijken via de Ziggo GO app.
Heb jij nog vragen of wil je graag je een kijktip delen? Laat dan gerust een berichtje achter!
@MR_CHIP dat had ik zelf ook al bedacht. Wat dus onlogisch is hoewel je dan wel overal binnen de EU de Skyshowtime content kan kijken ongeacht de provider. Want de Ziggo Go TV variant heeft zijn beperking.
Het gaat mij meer om dat activeren en het abonnement overzetten dat zou voor die klanten niet nodig moeten zijn, hooguit het account zodat je met je bestaande logjn kan aanmelden. Dus ik wacht liever de officiële reactie vanuit Ziggo af.
@Garihd Op dit moment heb ik gewoon SkyShowtime via SkyShowtime zelf. Op de Mediabox Next sta ik aangemeld met dit account. Echter als Movies&SeriesXL van een seizoen niet alle afleveringen heeft gaat de Next Mini alsnog automatisch uit Movies&SeriesL en automatisch in de SkyShowtime App om de aflevering af te spelen.
Ik zie het eigenlijk niet zitten om via Movies&SeriesXL in te loggen in die App, ipv gewoon via SkyShowtime.
Op zich is dat goed, en zelfs bijzonder dat de app wordt gestart.
Ik ben net als jij benieuwd hoe het precies zit. Er wordt enkel geschreven over het 'gratis' activeren ik lees niet dat men dan een account bij Skyshowtime moet aanmaken.
Het leek na de laatste uitleg van Lycke vrij helder nu raak ik die helderheid weer kwijt. Ik ga ervanuit dat het inloggen gewoon via de Skyshowtime app blijft lopen.
Werd er niet ergens gezegd dat je "geen los account" meer nodig had ofzo en dat het helemaal over zou gaan naar Ziggo ?
@Garihd Ik ben ook benieuwd of deze deal ook lineaire zenders naar Ziggo brengt.
Dankzij Ziggo destijds verdwenen uit de Benelux, Syfy en 13th Street. Deze zenders vallen net als Sky onder Comcast NBC Universal. Showtime is van oudsher de concurrent van HBO, HBO de betaal kabelzender, niet HBO Max. Zou aan een kant leuk zijn als Showtime en Sky of NBC met een Benelux versie als lineaire kanalen komen.
Ik verwacht niet dat die kanalen weer terugkomen. Diverse titels van bijvoorbeeld syfy of 13th street zijn in Nederland niet eens via SkyShowtime te zien.
@Meneer C. Er is geschreven en zo staat het ook in het start bericht dat de content wordt veranderd. Dus het volledige SkyShowtime aanbod, en er wordt ook geschreven dat hiervoor iets geactiveerd moet worden.
Er gaat niks helemaal over naar Ziggo het wordt beschikbaar via het aanvullende L en XL pakket dat is om pietje precies te spelen toch iets anders. Ziggo gaat blijkbaar het abonnement voor die klanten betalen zo komt het nog steeds op mij over.
Precies dat @Garihd , dat je bij een volledig Ziggo abonnement met alles er op en er aan geen los SkyShowtime abonnement meer nodig hebt.
@Garihd Echter veel mensen hebben ook toen SkyShowtime pas in Nederland op de markt kwam een abonnement genomen met levenslang korting. Als je het via VodafoneZiggo neemt als het inclusief TV Max, Movies&SeriesXL of Movies&SeriesL is, waarbij je, je originele SkyShowtime abonnement op zou zeggen en de de deal tussen Paramount&Comcast met VodafoneZiggo verloopt ben je ook die korting kwijt, daar je dan self Een abonnement moet nemen. Tenzij SkyShowtime bij zo'n situatie alle voormalige VodafoneZiggo klanten een overstap aanbod doen met wederom die levenslange korting.
ach pech net als met toen die hbo max deal
@MR_CHIP Er is nooit een HBO Max deal met Ziggo geweest
ik heb het erover dat hbo max een levenlangse korting aanbood
@MR_CHIP Dat is zolang HBO Max bestaat. De situatie is totaal anders.
HBO Max had een levenslange korting op Los abonnement, maar niet via Ziggo @MR_CHIP
Ziggo had alleen content van HBO maar ook niet alles, daarvoor had je abonnement nodig.
Skyshowtime bied nu losse content aan die langzaam wordt aangevuld tot alles compleet is, en dan krijgen de mensen die Skyshowtime hebben vanzelf bericht van Ziggo zoals @Marianne schreef.
Mensen met TV Max en GigaNet Krijgen Skyshowtime in hun pakket, en alle pakketten die aangeboden werden via Vodafone komen ook in TV Max en GigaNet. en voor Start en Complete kan je het als een in combinatie doen of los pakket.
Als ik iets vergeet helpt @Marianne wel verder.
wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat levenslange korting echt niet altijd forever is om verschillende redenen kan dit vaak heel snel weg zijn
@MR_CHIP Het is een totaal andere situatie, nogmaals.
Skyshowtime abonnement had inderdaad levenslange korting, maar door de samenwerking zal Ziggo wel dezelfde prijs hanteren, anders raak je klanten kwijt. Maar dat gaan we wel zien einde jaar. Ben al blij dat Ziggo dit stap voor stap doet.
Levenslang korting is net als met garantie....... hooguit tot de deur.😂
Persoonlijk zal ik nooit mijn Skyshowtime abonnement met de korting opzeggen.
Ik zou nog eerder downgraden. Want zo hebben TV Max en Movies en Series L (XL) weinig meerwaarde. Ik zou eerder TV Start of Compleet kiezen en voor Ziggo Sport totaal als keuze pakket mocht ik weer naar Vodafone gaan.
@Meneer C. Als je niks zinnigs hebt, schrijf dan niks.
Nou nou @Dave! , humeurtje !? In dat geval zou ik zeggen: practice what you preach. 😂
@Meneer C. Ik snap je goede bedoeling en snap ook je vrolijkheid, maar we willen het wel On Topic houden, als je dan in een zin een humor laat gaan, geen probleem, als maar wel over onderwerp blijft. Sorry dat het er even zo uit kwam, maar bij deze even de uitleg. 😊
@Template over die korting en wel of niet het abonnement opzeggen is eerder genoeg over geschreven dacht ik. Het is een risico wat je bereid moet zijn om te nemen. Een aantal reageerders hier lijken dat te overwegen, ik zelf zou dat afraden. Deze ontwikkeling is eigenlijk alleen gunstig voor klanten die nog geen Skyshowtime abonnement hebben.
Stopt deze overeenkomst dan gaat Ziggo uiteraard nooit dit abonnement voor € 3,49 aanbieden dat wordt tegen die tijd gewoon het volle bedrag. De enige reden voor een beter aanbod is met goedkeuring van de streamdienst.
We gaan het wel mee maken 'later dit jaar' een erg breed begrip.
Off topic wel vreemd dat een eerder aangekondige samenwerking met Discovery en toegang tot de Discovery+ app in stilte is verdwenen.
@Garihd ik kan je geen bericht sturen, stuur mij anders even bericht, dank je wel.
Ach @Dave! , over het "on topic" blijven valt in de meeste topics natuurlijk wat te zeggen 🫣, maar een beetje humor op z'n tijd, mits binnen de perken, kan mijn inziens nooit zo veel kwaad. 😉
Ik blijf voorlopig mooi mijn eigen abbo voor SkyShowtime gewoon met de instap korting aanhouden.
Naar het schijnt komt er later nog een Premium Abbo, met UHD, Dolby Vision en Dolby Atmos bij ze, die dan wel voor de helft van de normale prijs in de markt wordt gezet, deze komt dan op een 5,50 Euro met de levenslange korting..
Deze bevat dan geen reclame, wat je bij steeds meer streaming aanbieders ziet verschijnen.
Ik zie bij Ziggo nog geen betere beeldkwaliteit aanbieden, ondanks de mogelijkheden hiervan op de Next en of de Next Mini.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.