Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Update: 17 november 10:47 uur Ziggo
kom je in aanmerking voor gratis toegang tot SkyShowtime? Dan ontvang je tussen 26 oktober en 22 december via de post of e-mail persoonlijk bericht over het activeren van je SkyShowtime account.
Vanaf dit najaar is de streamingdienst SkyShowtime volledig inbegrepen bij een TV Max-abonnement en beschikbaar als extra tv-pakket voor klanten die internet van Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineren. SkyShowtime zal hiermee het huidige Movies & Series L en Movies & Series XL van Ziggo vervangen.
🎥🍿 - Movies en Series L heet voortaan SkyShowtime
🎥🍿 - Movies en Series XL heet voortaan SkyShowtime & TV Zenders Plus
Meer weten? Hier lees je alle info!
< Dit is er veranderd >
Heb jij Movies & Series L of XL in je tv-pakket? Dan geniet je van een selectie van de beste films en series van SkyShowtime. Titels zoals Babylon, iCarly, Nope, PAW Patrol, Rabbit Hole, Star Trek: Strange New Worlds (S1), Ticket to Paradise, Top Gun: Maverick, Tulsa King, Yellowjackets (S1 & S2) en Yellowstone (S1-5) heb je tot je beschikking. Benieuwd naar alle titels?
< Naar het complete SkySkowtime overzicht >
Ik maak momenteel gebruik van een ander gratis extra tv-pakket? Hoe zet ik dit om naar Movies & Series L?
Combineer jij het internet van Ziggo met Vodafone of hollandsenieuwe? Dan kun je gebruik maken van de Volop extra voordelen. Dit pas je gemakkelijk aan via Mijn Ziggo:
Ik heb al een SkyShowtime abonnement. Kan ik mijn abonnement opzeggen nu ik een gedeelte van de content ook via Ziggo kan kijken?
Met een losstaand SkyShowtime-abonnement heb je toegang tot de volledige catalogus in de SkyShowtime-app. Daarnaast heb je toegang tot kijkprofielen en kijkhistorie in de app. Als je SkyShowtime nu stopzet, verlies je al deze functies. In je Ziggo tv-menu zie je een selectie van de grootste titels van SkyShowtime. Tussen 26 oktober en 22 december krijg je persoonlijk bericht over het activeren van een SkyShowtime-account via Ziggo. Je kunt je huidige SkyShowtime abonnement dan probleemloos overzetten naar Ziggo.
Moet ik ook extra betalen voor het beste van SkyShowtime?
De beste SkyShowtime titels zijn vanaf 22 augustus onderdeel van Movies & Series L en Movies & Series XL. Als je één van deze pakketten hebt, hoef je voor het beste van SkyShowtime niet extra te betalen.
Waar kijk ik de beste titels van SkyShowtime?
Je kijkt de beste titels van SkyShowtime in je tv-menu, bij ‘Films & Series’ op de Mediabox XL, Mediabox Next of Next Mini. Bij overige mediaboxen vind je de titels bij ‘Movies & Series (XL)’. Ook kun je kijken via de Ziggo GO app.
Heb jij nog vragen of wil je graag je een kijktip delen? Laat dan gerust een berichtje achter!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.