Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1597Posts
  • 139Oplossingen
  • 1813Likes

HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo

Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de moderne klassiekers zoals Game of Thrones en True Detective. 

 

FAQ 

Krijgt de HBO Max app ook een eigen kanaalnummer? 

Zeker! Vanaf 1 maart vind je HBO Max op kanaalnummer 156 via de Mediabox Next en de Next Mini. 

 

Hoe bestel ik HBO Max via Ziggo?  

Dat kan via Mijn Ziggo of in de Mijn Ziggo app.  
 
In Mijn Ziggo  
Als je bent ingelogd in Mijn Ziggo ga je naar 'Producten' en dan 'Televisie'. Dan zie je onder het kopje ‘Mijn Televisie’ het subkopje ‘Streamingdiensten’. Klik op ‘Streamingdiensten beheren’. Tijdens het activeren word je doorgestuurd naar HBO Max om je aanmelding en registratie af te ronden.   

 
In de Mijn Ziggo app  
Gebruik je de Mijn Ziggo app? Ga dan naar het tabje ‘Producten’ en dan zie je onder het kopje ‘Televisie’ het subkopje ‘Streamingdiensten’. Klik op ‘Voeg nu toe’. Tijdens het activeren word je doorgestuurd naar HBO Max om je aanmelding en registratie af te ronden. 

 

Wat is het verschil tussen HBO Max via Ziggo en van HBO Max zelf? 

De manier waarop je betaalt verschilt. Als je HBO Max bij Ziggo bestelt, betaal je de abonnementskosten van je HBO Max-abonnement via je Ziggo rekening. Wel zo makkelijk om het overzicht te bewaren. Heb je een Next Mini of Mediabox Next? Dan kun je de HBO Max-app altijd via je mediabox gebruiken. Het maakt dan niet uit of je je abonnement hebt afgesloten via HBO Max of via Ziggo.  

 

Is er ook een aanbieding beschikbaar als ik HBO Max bij Ziggo bestel? HBO Max heeft zelf wel een aanbieding met een jaarabonnement. 
Nee, als je HBO Max via Ziggo bestelt, kun je alleen het maandelijks opzegbare abonnement kiezen en géén jaarabonnement.Bij Ziggo bestel je HBO Max Standaard. 

 

Hoeveel streams kan ik tegelijk bekijken? 
Met een HBO Max-abonnement via Ziggo kan je maximaal drie streams tegelijk kijken. Het gebruik van HBO Max op de Mediabox Next of de Next Mini wordt gerekend als één stream. 

 

Waarom werkt de HBO Max app niet op de Mediabox XL?   

De Mediabox XL heeft te weinig opslagruimte om meerdere apps te kunnen ondersteunen. Op dit moment worden Netflix, Videoland en NPO Start ondersteund. HBO Max is op verschillende andere apparaten te gebruiken zoals smartphones, webbrowsers, gameconsoles, smart-tv’s en natuurlijk op de Mediabox Next en de next Mini.  

 

Meer weten over HBO Max?

Ga naar www.ziggo.nl/hbomax

10 Reacties

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
Elke maand in je inbox

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws