Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Update: 24 augustus 09:30 uur Ziggo
Let op: Vanaf 24 augustus wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen. SmartWifi Web heeft de update reeds al ontvangen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de app store of de update voor jou al beschikbaar is.
De Wifiscan
De Wifiscan laadt sneller. Je start de scan direct vanaf de homepagina.
Wat is er nieuw widget
Er is een 'Wat is er nieuw' scherm toegevoegd; Na een update van de app krijg je hier de verbeteringen te zien. Dit krijg je dus alleen te zien bij een update via de app-store en niet bij een nieuwe installatie.
Iconen
Alle iconen zien er nu hetzelfde uit in de hele SmartWifi app.
SmartWifi pod health widget
Hiermee zie je vanaf de homepagina in één oogopslag wat de status is van de SmartWifi pod(s). Dit wordt aangegeven door middel van de kleuren groen, oranje, rood
Wanneer ontvang ik deze update?
Vanaf 24 augustus wordt de update update gefaseerd uitgebracht. Hier hoef je verder niets voor te doen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je de optie 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de app store om te checken of de update voor jou al beschikbaar is.
Wat zijn de minimale systeemeisen voor deze update?
De systeemeisen zijn gelijk aan de huidige Ziggo SmartWifi app. Voor de verschillende platformen zijn dit:
Hoe kan ik meer uit mijn wifi-verbinding halen?
Gebruik de Ziggo SmartWifi app om je wifi te beheren. Deze kan je alleen gebruiken met het Smartwifi modem en de Smartwifi Giga (voorheen de Connectbox). Lees meer wat je met deze app kan doen.
Met de Ziggo SmartWifi app kun je zelf makkelijk:
Je logt in met je Mijn Ziggo account. Heb je vragen over het verbeteren van je wifi? Neem dan contact op met één van onze wifi-experts via de Mijn Ziggo app. Gebruik de handige chat messenger functie.
Deze app voelt zich het meest thuis op je smartphone.
Let op: gebruik je thuis de TP Link wifibooster? Of heb je je modem in de bridge-modus staan? Dan kun je de meeste onderdelen van deze app niet gebruiken.
< SmartWifi app voor Apple >
< SmartWifi app voor Android >
Waar vind ik informatie over vorige versies?
Bekijk de reacties onder dit artikel voor meer informatie over vorige versies.