Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Combineer Netflix en Ziggo op één factuur

Vanaf nu heb je de mogelijkheid om Netflix via Mijn Ziggo te bestellen. Dan heb jij Ziggo en Netflix voortaan overzichtelijk op één factuur en het beheer onder één knop. 


Heb je nog géén Netflix? Zo bestel je Netflix met Mijn Ziggo

Netflix bestel je eenvoudig via Mijn Ziggo. Doorloop daarvoor de volgende stappen:

 

  1. Open Mijn Ziggo en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Ga naar het tabblad Televisie
  4. Selecteer Streamingsdienst beheren
  5. Klik op [Accepteren]
  6. Klik op [Netflix]

Je wordt nu doorgestuurd naar de pagina van Netflix. Klik op [Doorgaan] en selecteer het abonnement wat je graag wilt hebben. Na het afronden van je nieuwe account sturen wij per mail de bevestiging van de aanmelding. De abonnementskosten van Netflix lopen voortaan via je Ziggo factuur.

 

Let op: Het is niet mogelijk om cadeaukaarten, Extra lid of andere promoties via Ziggo te activeren.


Heb je al een Netflix account? Ook die koppel je eenvoudig via Mijn Ziggo

Zeg dan eerst je Netflix account op bij Netflix en meld je daarna aan via Mijn Ziggo. Wil je je profielhistorie behouden? Meld je dan aan met hetzelfde mailadres. Dan kijk je zo weer verder waar je was gebleven. 

 

  1. Open Mijn Ziggo en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Ga naar het tabblad Televisie
  4. Selecteer Streamingsdienst beheren
  5. Klik op [Accepteren]
  6. Klik op [Netflix]

Je wordt nu doorgestuurd naar de pagina van Netflix. Klik op [Doorgaan] en selecteer het abonnement wat je graag wilt hebben. Na het afronden van je aanmelding sturen wij per mail de bevestiging. De abonnementskosten van Netflix komen pas op de factuur van Ziggo te staan, zodra de factureringsperiode via Netflix is afgelopen. Op deze manier loopt het abonnement naadloos in elkaar over.

 

Let op: Het is niet mogelijk om cadeaukaarten, Extra lid of andere promoties via Ziggo te activeren.


Heb jij een vraag of wil je jouw favoriete Netflix series met anderen delen? Plaats dan snel een berichtje!

36 Reacties

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
Elke maand in je inbox

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws

Uitgelicht topic