Beste deelnemers aan dit forum die ook worstelen met Ziggo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Ik kijk TV via mijn desktop. Ik heb Google Chrome handmatig geupdate, maar feitelijk was deze al uptodate. Naast hortend en stotend kunnen bekijken van programma's via Ziggogo.tv, word ik er regelmatig uitgegooid met de mededeling dat de video niet meer beschikbaar is en dat mijn browser niet uptodate zou zijn. Dat laatste is niet het geval, Google Chrome wordt automatisch bijgewerkt en is de afgelopen tijd door mij al enkele keren gecheckt en elke keer krijg ik de melding dat ik de laatste versie van Google Chrome heb.
Ik heb de oude app van Ziggo al van mijn computer verwijderd (zowel die via Edge liep, als die via Google liep) en weer opnieuw via Google Chrome ziggogo.tv gestart.
Op het moment dat ziggogotv aanstaat en aan het "kloten" is, hebben andere openstaande pagina's via google chrome er ook last van en zijn deze niet meer te besturen met de muis.
Volgens mij komen deze meldingen frequenter voor bij het terugkijken van programma's op ziggogo.tv, dan werkelijk live programma's kijken op het moment dat ze uitgezonden worden.
Wat moet ik doen om gewoon weer te kunnen kijken waar ik voor betaald heb? Zonder storingen. Want elke keer een programma opnieuw moeten starten, naar de plek gaan waar die voor de storing stopte en enkele minuten later er weer uit geknald worden begint erg te vervelen.
Dank aan de forumleden voor iedere reactie
En aan ziggo-medewerkers, het zou heerlijk zijn als jullie spullen gewoon werken.