Beste, ja er is onvrede, en dat al jaren. Je wordt al jaren als klant niet serieus genomen als je iets meldt. Of ze weten van niets, of verbreken de verbinding. Daarbij klantenservice b2b komt niet op het idee om na die vragenlijst eens te bellen. Geen een reactie. Dan zoals ik al zei "blokstoring" en toch moet er bij mij thuis een monteur komen, hoe dom ben je dan als servicedeskmedewerker. Ipv melding te doen bij NOC dat het probleem nog steeds bestaat, komt een monteur, meet, "ik zie geen fout". Nee die zie je ook niet. Want de fouten wat nu bij tv voorkomen zitten namelijk al in het signaal ingebakken. Error (BER) bij storing is "0". Voorgaande monteur geeft aan, "heb die reeds bij andere klanten gezien, wij kunnen niet doen, zit dieper in systeem". En zo blijft Ziggo aan modderen. Maar wel steevast elk jaar het abo verhogen om zogenaamd het netwerk te verbeteren. Het wordt alleen maar slechter. Onderhoud? Wordt ook niet meer gemeld via mail. Nee moet je pas achter komen als er na het onderhoud weer fouten optreden. En ga zo door. En mbt fouten niet gelijk zien, kan ik je vertellen dat men uren nadat de fout is begonnen, gemeld er noch steeds niets bekend is bij ziggo. Zich maar altijd voor de domme houden is schijnbaar toch de gang van zaken daar. En gelukkig nu is er een goed alternatief voor ziggo binnenkort beschikbaar hier in de buurt. En dat met zelfde opties, zonder korting maar 5x zo snel voor minimaal 30 euro per maand goedkoper. Nog even over de traagheid met ziggogo.tv, maakt niet uit met welke browser allemaal traag. Ook zie je steeds vaker daar fouten optreden, storingen dus. Die komen wel 8 seconden later dan op hetzelfde kanaal via tv, maar ja hieraan kan men wel zien dat de fout eerder in het systeem ligt dan bij de klant binnen. Maar daar is dan de snappert kapot en stuurt men monteur. Voor niets dan weer. En ook nog durven aan te geven dat klant moet betalen. Als het allemaal zo goed is bij jullie hoezo dan zo'n lange wachttijden op de klantenservice? Die heb je alleen als er veel inkomende gesprekken zijn. Of, wat ook kan met de callcentersoftware, je bouwt al een wachtrij in standaard. Ik wacht mijn maand of 2 nog af en dan weg bij jullie. Want het is te duur, te slecht aan het worden, en kennis schijnbaar niet nodig om mensen te helpen.