1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
TruPie

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ziggogo.tv op Acer Aspire 5 werkt niet

Net een nieuwe Acer Aspire 5 gekocht met Win11 en wil via de browser (Edge, Firefox, Chrome) naar ziggogo.tv.

Krijg even het juiste beeld, maar daarna bijgaande melding. Supportdesk Ziggo verwijst naar de Community.

Iemand enig idee???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TruPie
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Eindelijk via de chat met Ziggo gevonden. Het blijkt te liggen en een verkeerde tijdinstelling. Die leek goed te staan (zone Amsterdam en zo), maar nu Tijd automatisch instellen en Tijdzone automatisch instellen gezet EN Nu synchroniseren gedaan. De tijd stond op iets van 8:00 uur op 26-03-2022 (het is 25 maart 16:00 uur)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78360Posts
  • 5297Oplossingen
  • 23361Likes

Ik zie die ook af en toe en na een paar maal proberen doet hij het wel.

Is dat bij jou ook zo?

TruPie
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dat is wel raar dan, maar na hoeveel keer dan? Zal dat eens proberen dan. Kom er op terug.

TruPie
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nee, ook dan lukt het niet. Ook ingesteld alle cookies accepteren helpt niet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78360Posts
  • 5297Oplossingen
  • 23361Likes

Werkt de Ziggo Go app / Ziggo TV wel op andere apparaten met je Mijn Ziggo login?

TruPie
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, op mijn Acer desktop zonder probleem in de browser.

En op iPad met de app ook geen probleem.

Op de nieuwe laptop kom ik niet eens toe aan inloggen. Krijg (vrijwel) meteen de foutmelding.

TruPie
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Eindelijk via de chat met Ziggo gevonden. Het blijkt te liggen en een verkeerde tijdinstelling. Die leek goed te staan (zone Amsterdam en zo), maar nu Tijd automatisch instellen en Tijdzone automatisch instellen gezet EN Nu synchroniseren gedaan. De tijd stond op iets van 8:00 uur op 26-03-2022 (het is 25 maart 16:00 uur)