Net een nieuwe Acer Aspire 5 gekocht met Win11 en wil via de browser (Edge, Firefox, Chrome) naar ziggogo.tv.
Krijg even het juiste beeld, maar daarna bijgaande melding. Supportdesk Ziggo verwijst naar de Community.
Iemand enig idee???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Eindelijk via de chat met Ziggo gevonden. Het blijkt te liggen en een verkeerde tijdinstelling. Die leek goed te staan (zone Amsterdam en zo), maar nu Tijd automatisch instellen en Tijdzone automatisch instellen gezet EN Nu synchroniseren gedaan. De tijd stond op iets van 8:00 uur op 26-03-2022 (het is 25 maart 16:00 uur)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie die ook af en toe en na een paar maal proberen doet hij het wel.
Is dat bij jou ook zo?
Dat is wel raar dan, maar na hoeveel keer dan? Zal dat eens proberen dan. Kom er op terug.
Nee, ook dan lukt het niet. Ook ingesteld alle cookies accepteren helpt niet
Werkt de Ziggo Go app / Ziggo TV wel op andere apparaten met je Mijn Ziggo login?
Ja, op mijn Acer desktop zonder probleem in de browser.
En op iPad met de app ook geen probleem.
Op de nieuwe laptop kom ik niet eens toe aan inloggen. Krijg (vrijwel) meteen de foutmelding.
Eindelijk via de chat met Ziggo gevonden. Het blijkt te liggen en een verkeerde tijdinstelling. Die leek goed te staan (zone Amsterdam en zo), maar nu Tijd automatisch instellen en Tijdzone automatisch instellen gezet EN Nu synchroniseren gedaan. De tijd stond op iets van 8:00 uur op 26-03-2022 (het is 25 maart 16:00 uur)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.