Vraag
Reacties
Pasi
Level 19

ziggogo.tv favorieten aanpassen

Hallo,

onlangs konden we een maand lang gratis naar de Film1 kanalen kijken en heb ik deze 4 kanalen toegevoegd aan mijn favorieten. Maar nu is de maand voorbij en zijn de Film1 kanalen alleen met een extra abonnement te bekijken, dus kunnen die 4 uit mij favorieten, maar hoe ?

Zo staan ze in mijn browser : 

ZiggoGo.Tv-settings-1a.png

Maar ze zijn niet te bekijken, wat natuurlijk logisch is want in heb geen Film1 abonnement.

ZiggoGo.Tv-settings-1b.png

Maar ik kan de 4 Film1 kanalen ook niet verwijderen uit mijn favorieten ! Normaal, klik je op het hartje  ( achter de zender ) om ze toe te voegen of te verwijderen, maar er is alleen maar een melding "Geen Abonnement op".

ZiggoGo.Tv-settings-2.png

Weet iemand een oplossing ( behalve de hele lijst te resetten, alle zenders opnieuw te selecteren en daarna de zenders weer in de door mij gewenste volgorde te zetten ! ).

0 Kudos
25 Reacties 25
Meldingen
Aan Uit
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Mooi dat we het eens zijn @Pasi 🙂  Ik heb - uiteraard kosteloos- een maand gratis Film1 toegevoegd aan jouw abonnement. Ik zou zeggen geniet er van, maar vergeet niet op te zeggen haha en ik zal hier doorgeven dat het t.z.t opgelost moet worden, want onhandig is het zeker! 

Pasi
Level 19
Topicstarter

@Judith  schreef:

Mooi dat we het eens zijn @Pasi🙂 Ik heb - uiteraard kosteloos- een maand gratis Film1 toegevoegd aan jouw abonnement. Ik zou zeggen geniet er van, maar vergeet niet op te zeggen haha en ik zal hier doorgeven dat het t.z.t opgelost moet worden, want onhandig is het zeker! 

👍 Dank je !

Staat genoteerd !
Film1.jpg

Of loopt het tot 9 jan. ?

SRF
Level 13

Ik heb gezien dat het nu werkt. 

Wordt mijn andere opmerking, Zendernummers in Ziggo Go Browser nog in behandeling genomen? 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

De maand gratis Film1 is vandaag geactiveerd en stopt dan per 09-01-2025 @Pasi 🙂 

Pasi
Level 19
Topicstarter

Vanmorgen een 'pingeltje' van m'n smartphone, dat ik een agenda punt 'Film1 verwijderen' heb !

Ik heb de 4 Film1 zenders uit mijn favorieten lijst verwijderd ! Als de komende dagen het Film1 abo stopt, dan staan ze er niet meer in ( en staan ze dan ook niet meer in de weg 😉 ).

Gaat Ziggo nog wat aan die bug doen? Zodat het altijd mogelijk is om zenders uit je favorieten lijst te halen, of je nu wel of geen abo op die zenders hebt ?

Hoe gaat dit b.v. als men een zender als favoriet heeft ingesteld en die zender vervalt ? Dan zou je verwachten, dat die zender dan automatisch uit de favorieten lijst gehaald wordt, maar is dat ook zo ? En als deze zender toch blijft staan in mans favorieten, is deze dan wel te verwijderen ?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Fijn dat het gelukt is, dank voor je update @Pasi! Zo is je favorieten lijst weer kloppend!

Ik heb bovenstaande onder de aandacht gebracht bij de betreffende afdeling zodat gekeken kan worden hoe dit in de toekomst kan worden verbeterd.