G. Jansen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggogo app loopt vast via Chromecast met Google TV

Sinds een aantal weken krijg ik constant storingen op mijn tv die aangesloten is met de bij Ziggo gekochte Google TV Chromecast. Daarvoor werkte alles prima. De support afd. van Ziggo krijgt het niet opgelost en verwijst me naar de community. De verbinding valt regelmatig weg, wel 10 tot 15 keer op een avond. Ik krijg verschillende meldingen, b.v.:

- zwart beeld met: Niet Beschikbaar. Je hebt een abonnement nodig om dit te kijken (gewoon bij SBS6)

- zwart beeld met: Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken

 

Het ligt niet aan het netwerk, dat is uitstekend. Dit wordt bevestigd door Ziggo (supportafdeling) zelf. Netflix en YouTube draaien zonder probleem en vallen nooit uit.

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @G. Jansen,

 

Wat irritant dat je constant storingen hebt. We zijn op dit moment diverse crashes aan het onderzoeken, maar wel specifiek sinds de laatste update die vorige week is uitgekomen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je het al langer ervaart? Ging het daarvoor wel probleemloos of werkt dit vanaf het begin al niet goed? 

G. Jansen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit loopt een aantal weken. Daarvoor geen probleem, functioneerde goed, geen storingen. We moet ik sinds een paar dagen telkens als ik de app wil gebruiken op de TV de inloggegevens invoeren. Dit was voorheen niet het geval.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Klopt, @G. Jansen - Dit is helaas een probleem dat is teruggekeerd met de laatste update. Daarvoor kun je dit topic volgen. Het opnieuw moeten inloggen lijkt een relatie te hebben met crashes die (al dan niet zichtbaar) voorkomen en heeft mogelijk een relatie met de andere problemen die je ervaart.

Uitgelicht topic