bertinodewit
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggogo app hapert

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4403Posts
  • 444Oplossingen
  • 1209Likes

Hey @bertinodewit en welkom op onze Community 🙂 

Ik zie dat je zelf contact hebt gehad en een heleboel hebt uitgesloten met mijn collega waarna een monteur voor je is ingepland die maandag langskomt om het internet signaal van top tot teen te controleren. Super! 

We zien graag weer een reactie verschijnen als de monteur langs is geweest en natuurlijk of je diensten na het monteursbezoek weer als een zonnetje werken. Ervaar je dan nog steeds problemen of kunnen we je in de tussentijd via deze weg nog helpen dan horen we dat uiteraard graag. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49126Posts
  • 3010Oplossingen
  • 10953Likes

Op welk apparaat met welke systeemsoftware?

bertinodewit
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

op de horizon box 

cak 

r-cboac-agjcg-upcan

bertinodewit
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en op onze telefoons samsung s8 edge

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49126Posts
  • 3010Oplossingen
  • 10953Likes

Ik zou in dit geval een los modem aan Ziggo vragen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4403Posts
  • 444Oplossingen
  • 1209Likes

Hey @bertinodewit en welkom op onze Community 🙂 

Ik zie dat je zelf contact hebt gehad en een heleboel hebt uitgesloten met mijn collega waarna een monteur voor je is ingepland die maandag langskomt om het internet signaal van top tot teen te controleren. Super! 

We zien graag weer een reactie verschijnen als de monteur langs is geweest en natuurlijk of je diensten na het monteursbezoek weer als een zonnetje werken. Ervaar je dan nog steeds problemen of kunnen we je in de tussentijd via deze weg nog helpen dan horen we dat uiteraard graag. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic