Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
martijnr3
Level 2

ziggo go

Goedemorgen,

ook mijn ziggo go doet het niet meer, ik heb meerdere malen een nieuw ww aangemaakt, maar het blijft onmogelijk om in te loggen. kunnen jullie helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
martijnr3
Level 2
Topicstarter

probleem is opgelost, bedankt

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat is precies de foutmelding of wat zie je precies? Er zijn verschillende oorzaken met verschillende oplossingen.

Is er iets gewijzigd in je abonnement?

0 Kudos
martijnr3
Level 2
Topicstarter

ik heb contact gehad met servicecenter zij verwezen mij nar deze community. Ik krijg de melding dat mijn ww niet klopt

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen, mogelijk nog in het weekend, anders na het weekend.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @martijnr3 

Waarschijnlijk komt mijn bericht als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat er afgelopen zaterdag een nieuw Mijn Ziggo account is geregistreerd. Zijn de problemen met het aanmaken van een nieuw Mijn Ziggo account verholpen? We horen het graag! 

0 Kudos
martijnr3
Level 2
Topicstarter

Hi Cecilia,

Dat heeft helaas niks opgeleverd, ik kan nogsteeds niet bij mijn ziggo go

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat is precies de foutmelding of wat zie je precies? Er zijn verschillende oorzaken met verschillende oplossingen.

Is er sinds kort iets gewijzigd in je abonnement?

0 Kudos
martijnr3
Level 2
Topicstarter

probleem is opgelost, bedankt